Wednesday, May 16, 2012

"Sepetang Bersama Perdana Menteri" di london

ini lah wajah pengacau di majlis rasmi perdana menteri di london dan sekali gus telah memalukan rakyat malaysia. tahap kebodohan malaun ini terserlah setelah sanggup menjadi anjing bersih untuk membuat kacau bukan saja di dalam negara malah sampai ke luar negara, adakah ini yang mereka mahu kan ??? adakah ini yang cuba di tonjolkan kepada mata dunia yang rakyat malaysia tidak tahu undang undang negara luar. cukup lah memalukan. bagaimana kita nak mencontohi orang macam ini, dunia luar pasti tidak akan hormat kita bila kita tidak hormat undang2.

Najib dalam ucapannya yang disampaikan dalam suasana yang sangat tidak formal, telah diterima dengan penuh semangat! Oleh rakyat Malaysia yang telah membanjiri dewan konsert, ada yang membawa bersama anak-anak mereka juga.
Terdapat satu atau dua orang yang kurang ajar telah membuat  Perdana Menteri memberi kenyataan bahawa ia adalah "yang sangat unMalaysian dan sangat biadap , tetapi seluruh penonton mendengar dengan perhatian yang asyik untuk ucapannya.
 
yang pastinya pemimpin2 pembangkang harus bersedia tindak balas akan berlaku jika mereka pulak pergi ke dunia luar, rakyat malaysia yang benci pemimpin2 rendah akhlak ini bakal di malukan suatu masa nanti.

apa yang arab perhatikan gelagat puak puak pembangkang ini ialah mereka sedaya upaya akan terus memberi tekanan kepada perdana menteri,  ini adalah usaha yang berterusan dari pihak pembangkang sejak hari pertama najib memegang jawatan perdana menteri, pihak pembangkang berjaya menanam satu sifat kebencian sampai ke tulang hitam kepada penyokong2 nya. dan ini lah hasilnya. 

politik yang paling kotor di mainkan oleh pembangkang, politik malaysia sekarang ada lah politik paling kotor yang pernah di lahirkan oleh pihak pembangkang. mengajak rakyat terus membenci pemimpin.

kepada pihak pembangkang mereka boleh ketawa dan tersenyum kerana berjaya memperbodohkan diri sendiri di mata dunia luar.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails