Monday, March 4, 2013

SEMUA PAKAT NAK JADI PAKAR PERANG LAHAD DATU




ini lagi seorang nak jadi pengulas berita CNN, semua sekarang nak jadi pakar strategi perang. sampai orang yang mati di medan perang pun kata hanya lakonan " MATI HIDUP SEMULA" agaknya pompuan ini terlalu banyak tengok filem james bond atau filem gangster celop.

lihat pada komennya jelas ini pun salah satu haiwan politik yang tahu menyalak,

- Posted using BlogPress from my iPad

7 comments:

Kekuda said...

ada juga yang suruh guna kapal selam... setahu aku, kapal selam hanya boleh menyelam dalam air. tak pernah lagi dengar kapal selam menyelam dalam tanah

mak jemah said...

hahahahahahaha,,,tu pun gagah nak komen gak,, tu pun nak sembang pasai srategi perang jugak,

Anonymous said...

*-------------*

norany adanan said...

Sy rse ppe pon hakikatnya, rkyat biase mcm kite xde hak nk ptikaikn tugas atm, pdrm n etc. Real ppl dies kot. Bkn lakonan. Some ppl shld learn to respect dat reality. X pting konspirasi sape, real fight do tke place. Ni lah klu ckp x gune otak.. Budusss~~

norany adanan said...

Sy rse ppe pon hakikatnya, rkyat biase mcm kite xde hak nk ptikaikn tugas atm, pdrm n etc. Real ppl dies kot. Bkn lakonan. Some ppl shld learn to respect dat reality. X pting konspirasi sape, real fight do tke place. Ni lah klu ckp x gune otak.. Budusss~~

amirnudin bin hormaini said...

polis jaga keamanan tentera jaga kedaulatan negara.sbb tu polis yg banyak mati srategi tak ada.kalau askar yang menguruskan kemungkinan tak ramai yg mati.

amirnudin bin hormaini said...

polis jaga keamanan tentera jaga kedaulatan negara.sbb tu polis yg banyak mati srategi tak ada.kalau askar yang menguruskan kemungkinan tak ramai yg mati.

Related Posts with Thumbnails