Wednesday, May 16, 2012

LIM GUAN ENG LAGI SEKALI MEMBELI MARUAH MELAYU....!!!!

Bekas naib presiden DAP Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim telah ditawarkan wang RM50 ribu sebagai imbuhan. hebat betui guan eng lidah biawak ini lagi sekali mengunakan wang untuk membeli maruah orang melayu, jika dahulu dia menggunakan mak sabu untuk memujuk razali menarik balik repot polis dan akan diberikan wang saguhati 1juta tetapi kali ini dia menggunakan Zairil Khir Johari (setiausaha politik Guan Eng) pulak untuk memujuk Tungku.


malah tungku menyifatkan guan eng memang kurang ajar dalam hal ini, bilamana dia tidak menjawab segala emailnya bagi menjawab komen guan eng tentang bersih.dia membantah perhimpunan Bersih kerana dia tahu ia akan berakhir ganas tetapi menegaskan bahawa beliau adalah penyokong kuat pergerakan dan panggilan untuk pilihanraya yang bebas dan adil.

guan eng dengan muka tak malu telah menawarkan jawatan baru kepada tungku aziz, macam budak budak lah ketua menteri paling cilaka ini..

tungku aziz berkata "Saya menganggap tawaran 50 ribu telah menghinanya. dengan sikap kurang ajarnya adakah dia boleh membeli maruah orang??? lantas tungku aziz menganggap ini adalah satu percubaan merasuah agar tungku aziz tutup mulut.

inikah demokrasi yang di perjuangkan oleh pakatan rakyat, guan eng dengan mudah membeli jiwa melayu dengan wang ringgit. orang melayu harus sedar bahawa DAP  sedang mempermainkan atau memperdagangkan maruah orang melayu. 

DAP boleh membeli jiwa orang melayu dengan harga RM 100, bangsat sangat kah orang melayu kita ini. sampai ada yang menjadi anjing anjing belaan DAP, ada pak haji serban sebakul di kepala pun masih memuji ketua menteri paling cilaka ini kerana memberi wang RM100,


1 comments:

Anonymous said...

lidah biawak lidah biawak kaki rasuah kaki rasuah dap penipu dap pembohong konon bersih tapi kotor mana CAT anda, percubaan rasuah mana golongan bersih kenapa tak buat report?

Related Posts with Thumbnails