Wednesday, November 30, 2011

SHAHRIZAT CABAR ZURAIDA KAMARUDDIN..


Ketua Wanita Umno, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil membidas pembangkang, mengkhususkan Ketua Wanita PKR Zuraida Kamaruddin untuk meminta beliau meletakkan jawatan alih isu lembu dan kondo. 

Beliau berkata Zuraida harus bertanya kepada Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail meletakkan jawatan kontroversi sekitar Datuk Seri Anwar Ibrahim. 

dengan sedikit terkeluar pada tajuk dari ucapan perasmian yang disediakan di perhimpunan agung Wanita, Shahrizat berkata: "Hanya kerana suami saya adalah pengerusi Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NFC), dia meminta saya meletak jawatan saya tidak mempunyai apa-apa kaitan dengan itu, 

Saya tidak bersalah, tetapi dia mahu saya pergi. "Kini saya mengeluarkan cabaran ini, Cik Puan, oleh prinsip yang sama, saya cabar anda untuk meminta Presiden PKR (Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail) meletak jawatan. "Jika anda benar-benar berani, meminta Wan Azizah meletakkan jawatan kerana suaminya, penasihat PKR, telah didapati bersalah atas jenayah yang saya tidak mempunyai hati berkata dengan kuat," katanya. 

Shahrizat berkata pembangkang perlu mengambil beliau sebagai lemah hanya kerana dia berdiam diri mengenai isu itu.

"Ini hanyalah satu permulaan. Saya masih belum bermula lagi,"

0 comments:

Related Posts with Thumbnails