Sunday, May 26, 2013

RUSUHAN TELAH BERLAKU SEKITAR KUALA LUMPUR ??????

From Evernote:

RUSUHAN TELAH BERLAKU SEKITAR KUALA LUMPUR ??????



Sumber dekat dimaklumkan anjing anjing belaan DAP sedang merancang akan membuat perarakan besar besaran dari padang Amcorp Mall menuju ke dataran merdeka. apa pula isunya ??? mereka mengasak dan mendesak Pengerusi SPR letak jawatan. puak puak ini sampai tidak ketahuan dan tak ada isu akhirnya SPR juga yang mereka cari. 

aku tahu mereka marah sebab SPR semalam telah mendedahkan isu BLACKOUT ada lah fitnah dan lakonan puak puak pakatan dengan memberi bukti dan penjelasan, bila sah kantoi mau atau tidak untuk menutup KEMALUAN terpaksa lah menghasut untuk buat rusuhan. 

dalam blog pisau.net 

Chegubard sebentar tadi mengumumkan sekiranya Pengerusi SPR tidak letak jawatan sehingga jam 12 malam ini dia menyeru supaya mereka yang hadir di Padang berhadapan Amcorp Mall akan berarak hingga ke Dataran Merdeka. Menurut sumber Pisau perancangan untuk melakukan rusuhan dan kekacauan bakal bermula malam ini. Desakan agar pengerusi SPR meletak jawatan hanyalah dijadikan alasan untuk mengadakan rusuhan secara ganas.


6 comments:

Anonymous said...

KEPALA BUTOH MAK DIORANG!

Anonymous said...

Celaka...

Anonymous said...

apa kata chegu bard ni pegi mati.dah kalah buat la cara kalah...memang sial

Anonymous said...

hahahahahahahahahah siBAD ni suruh org lain merusuh..tp bile kene hemtam dgn FRU,PORU13..pukimak ni yg lari dulu!hahahahaahahahaaaa!

Anonymous said...

Awat depa ni dah gila kot.Negara ni ada undang-undang bukan zaman batu.Pakai la otak.Pilihan raya telah terang dan nyata rakyat mrnolak PKR.Hanya PKR saja yang dok syok sendiri.Kalau nak buat pilihan raya semula buat dulu di negeri yang PKR menang.Tobat puak-puak PKR ni tak mau.Dok timbul pasal undi popular nampak terang-terangan depa ni nak jadikan negara ni sebuah republik!

Anonymous said...

Bila lagi puak-puak ni nak kena petir, elok-elok semasa berucap di tengah padang tu...

Related Posts with Thumbnails