Friday, May 31, 2013

LAGI SATU BUKTI BLACKOUT...SPR KANTOI ATAU PAKATAN !!!!!

From Evernote:

LAGI SATU BUKTI BLACKOUT...SPR KANTOI ATAU PAKATAN !!!!!


Kekadang statement SPR mengelirukan, contohnya isu dakwat. di katakan boleh tahan 7 hari. bila pembangkang serang dakwat tidak kekal, SPR cakap ada dua jenis dakwat. yang pertama dakwat untuk pengundi pos atau undi awal dan selepas itu dikatakan kesilapan petugas spr tidak mengoncang dakwat. bila hari mengundi pulak di katakan dakwat itu hanya kekal untuk hari mengundi saja. 

aku sendiri pening dengan perbagai versi isu dakwat. SPR ini umpama seorang yang besar dan kuat. bila orang tumbuk bertalu talu orang besar tak jatuh, tapi cakap nya seperti orang kebingungan. dia sendiri pun tak tahu apa dia cakap. 

berbalik pada isu blackout pulak, timbalan pengerusi SPR mengatakan itu fitnah hanya lakonan untuk memburukkan SPR. di katakan orang dalam gambar itu bukan pegawai spr. pemberita tak boleh masuk. kotak itu bukan spr punya. 

sebenarnya ini yang berlaku, memang ada pegawai spr, memang ada pemberita cumanya pembangkang telah mengelapkan atau mem'BLACKOUT' kan gambar asal supaya nampak betul2 ada blackout. 

apa pun alasannya sememangnya pembangkang memang kaki fitnah, 

kepada spr, jangan cepat melatah atau menjawab kalau tidak tahu perkara sebenarnya takut nanti ltersilap jawab akan memakan diri sendiri. jangan cepat membuat kesimpulan. 


1 comments:

Anonymous said...

betol ker ? pembangkang ke BN yg kaki fitnah sebenarnyer..???

sapa yg cipta video lucah mengenai ketua pembangkang tu? ada bukti ker ? tlg jawab sat ?

Related Posts with Thumbnails