Sunday, May 5, 2013

JANGAN SEBARKAN KEPUTUSAN PALSU,

Aku mengambil sikap DIAM, sesuai dengan nama blog aku "BERTINDAK MENGIKUT ARAHAN" aku tidak akan percaya pada keputusan tak rasmi.

Aku dah sampai rumah, dan apa saja keputusan PRU kali ini. Aku akan kuarantin diri sendiri tidak keluar rumah malam ini.

Biar lah aku tengok tv3 dan astroawani untuk tahu keputusan, kenapa aku buat ini kerana sikap panas baran aku kekadang tak boleh kawal, bila ada provokasi aku akan cepat naik hangin, silap silap aku yang masuk hospital atau orang lain yang masuk kena pukul dengan aku.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

megat panjialam said...

As Salam. Saya sokong sangat2 tindakan saudara. Begitu juga dengan saya, sebaik selesai mengundi ja 9 pagi, saya hanya singgah makan pagi, bungkus untuk makanan tengahari. Malam saya hanya makan roti tak keluar hingga sekarang. Hehehe, bukan bodohkan diri tapi tak nak masuk spetel.

Joeyhady hady ismail said...

terima kasih,, hehehehehe.

Anonymous said...

menang cara kotor wat pe ..? x malu ka ? ada muka lagi nk berbangga? suma orang pun dah tau ramai pengundi hantu kena tangkap n dorang suma mengaku yg dorang di upah untk pangkah dacing. macamla suma rakyat bodo. politik kotor dan memperbodohkan rakyat, tapi sayang..dah ramai rakyat yg sedar yg BN umno kuat rasuah. hak tuiih..

Anonymous said...

BN pertahankan kalimah Allah ? r u sure ? tengok bini najib, dedah aurat sana sini, bersentuh n cium laki orang depan public, sedang korang tau yg suma tu haram dlm islam, tolak hudud apa citer ? korang percaya kitab Quran, tapi korang tolak hukum islam yg Allah sampaikan dlm Quran, x ker macam tu korang sama dengan hina Quran ? apasal nak takut jalan hukum hudud ? Bn kata xsesuai jalankan hudud dimalaysia, kononnya nanti akan jadi kerusuhan mcm di syiria la ..apa la..macam2 la..itu ker yg korang kata pertahankan kalimah Allah ? hina hukum tu ada la. buat apa nk takut jalankan hudud? bukankah hukum tsb hanya dijalankan bagi org2 yg bersalah sahaja ? kalau korang x salah buat apa nk takut pulak ?. lagi satu, para pengundi hantu yg Bn upah tu dah ramai yg kena tangkap n mengaku yg dorang dapat bayaran utk pangkah dacing. korang ada muke lagi nk berbangga dengan kemenangan yg di perolehi dari cara kotor ? x malu ker ? rakyat bole la korang tipu, tapi korang kena ingat yg Allah tu x buta. korang renung2 lah. TQ

Related Posts with Thumbnails