Monday, May 6, 2013

ANWAR IBRAHIM BERSARA ??? LAIN KALI LAH!!! @NajibRazak @Khairykj @zulkiflinoordin @tunfaisal



tanya sama anwar ,,,,apa sebab goyang...nanti jawab anwar PUTRAJAYA dah HILANGGGGGGGGGGG..!!!!!

anwar ibrahim masih lagi nak kata isu penipuan pilihanraya. dia masih tidak boleh menerima kekalahan berdasarkan sambutan rakyat yang datang ke ceramah nya. bodoh jugak mangkok hayun ini bila membuat taksiran bahawa rakyat yang datang ribu ribu ke ceramah nya adalah yang akan menyokong pakatan.

ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT,

peringatan buat anwar, jangan lah mengukur rakyat yang hadir di setiap ceramahnya sebagai penyokong pakatan. aku sendiri pun pernah pergi adakah boleh dikatakan aku juga akan undi pakatan!!!! yang pasti aku pergi hanya nak pi dengar apa yang ketua pembangkang nak pembohong . serupa juga dengan segelintir rakyat yang pergi dengar ceramah dia, mereka pergi nak tahu apa pengumuman atau ceramah penting yang boleh memberi maafaat kepada mereka, ini semua tak ada yang ada hanya lah temberang lawak jenaka dan nyanyian SABAH NAK HILANG.

nampaknya anwar ibrahim kena tipu dengan jumlah yang hadir, di ibaratkan seperti rakyat suruh dia panjang pokok nyok, rakyat bagi dia tangga suruh dia naik, bila anwar naik sampai ke atas. rakyat bawa lari tangga. tinggal lah anwar seorang diri jadi beruk mak yeh atas pokok nyok.

lain kali lah anwar ibrahim weii !!!!

- Posted using BlogPress from my iPad

1 comments:

Anonymous said...

menang cara kotor wat pe ..? x malu ka ? ada muka lagi nk berbangga? suma orang pun dah tau ramai pengundi hantu kena tangkap n dorang suma mengaku yg dorang di upah untk pangkah dacing. macamla suma rakyat bodo. politik kotor dan memperbodohkan rakyat, tapi sayang..dah ramai rakyat yg sedar yg BN umno kuat rasuah. hak tuiih..

Related Posts with Thumbnails