Sunday, May 26, 2013

DAP TERIMA KEPUTUSAN PRU13. YANG TAK TERIMA SIAPA ????

From Evernote:

DAP TERIMA KEPUTUSAN PRU13. YANG TAK TERIMA SIAPA ????


DAP di pulau pinang telah menerima keputusan PRU13. tiada bantahan akan di buat kerana kesemua kerusi dun yang mereka menang adalah satu kemenangan besar. Jelas sistem piliharaya sememang nya adil kerana telah memenangkan mereka sebaliknya sistem pilihanraya tidak adil kalau keputusan pru13 tidak memihak kepada mereka, ini lah politik rimba dan haram jadah.

kesian kepada anwar ibrahim yang masih menyalak siang malam mengatakan SPR telah merompak kemenangan pakatan. apakah anwar ibrahim ini bodoh atau telah dibodohkan, dia tahu bahawa kemenangan mana mana parti didalam pilihanraya menentukan kerajaan datangnya dari kerusi parlimen bukannya dari undi popular, apakah anwar ibrahim baru kenal dan tahu sistem pilihanraya di negara malaysia ini. anwar ibrahim jangan buat buat bodoh dia menang di kerusi parlimen permatang pauh sejak tahun 1982. 

di dalam TOP 20 mejority menang besar pun anwar ibrahim tiada dalam senarai. ke semuanya di bolot oleh DAP hanya satu saja dari kerusi BN iaitu parlimen pekan di menangi oleh najib. anwar ibrahim nak cakap apa lagi. 







0 comments:

Related Posts with Thumbnails