Tuesday, May 7, 2013

BARISAN NASIONAL TERUS MARA BERSAMA PERDANA MENTERI @NajibRazak @Khairykj @MuhyiddinYassin @Zahid_Hamidi

Kali Ini Lah aku nak bersuara di dalam blog aku sendiri, aku sendiri tidak suka dengan permainan politik bangsa, sejak keputusan PRU13 diumumkan ke semua media sosial terus menghentam satu kaum yang lain. tolong lah kawan kawan dengar lah rayuan ku ini, usah kita bicara soal kaum lain sedang kan kita orang melayu sendiri berpecah. sepatutnya kita kena letak satu FULLSTOP yang besar dalam politik kita. now bukan masanya untuk kita cari salah orang. 

kita tengok anwar ibrahim dan pakatan rakyat, sehingga posting ini di tulis mereka masih lagi mempersoalkan kemenangan BN, mana mungkin BN menang sedang rakyat sudah jelas menolak BN. itu kata anwar ibrahim. kemenangan pakatan telah DIROMPAK oleh BN.

kemenangan DAP/PAS di Pulau Pinang dan Kelantan mereka terima dengan hati terbuka. kenapa anwar ibrahim pulak terpekik terlolong sana sini hingga mengajak rakyat untuk berhimpun besok di stadium kelana jaya. rakyat tidak bodoh sekarang ini. rakyat telah memberi mandat kepada barisan nasional. itu yang anwar ibrahim kena tahu. 

kepada barisan nasional. usah pandang ke belakang lagi. kemenangan BN kali ini lah telah memberi satu signal kepada perdana menteri untuk melihat lebih jauh apa yang rakyat mahu kan. 

kenapa kita mesti marah pada kaum lain. mereka pandai berpolitik untuk menjaga bangsa mereka. ketuanan bangsa mereka tetap utuh dan mereka sudah buktikan pada PRU13. 

kenapa orang melayu tolak PAS. kerana orang melayu tidak suka kepada melayu ekstrimis. salah satu sebab ramai pemimpin pas kalah adalah kerana salah laku seorang pemimpin mereka sendiri, nak bercakap soal islam dan hudud berkopiah sana sini tapi menjadi pelakon lucah. duit yang di kutip dari rakyat ketika berceramah dikatakan duit dalam sampul surat itu di bayar kepada pelacur, orang melayu dan rakyat tidak mahu bersubahat. bak kata perpatah kerana nila setitik rosak susu sebelanga.  Ini yang rakyat tolak, 

blog RBF juga ada isinya. JOM KLIK SINI





3 comments:

Anonymous said...

menang cara kotor wat pe ..? x malu ka ? ada muka lagi nk berbangga? suma orang pun dah tau ramai pengundi hantu kena tangkap n dorang suma mengaku yg dorang di upah untk pangkah dacing. macamla suma rakyat bodo. politik kotor dan memperbodohkan rakyat, tapi sayang..dah ramai rakyat yg sedar yg BN umno kuat rasuah. hak tuiih..

Joeyhady hady ismail said...

anjing anjing DAP menyalak apa kat sini.. kalau ada tunjuk dan buktikan seorang saja bangla kat kami semua. antara 40ribu bangla yang hangpa kata, kami minta seorang saja bangla yang hangpa dah tangkap???? boleh kaaa..!!!! jangan dok menyalak dalam kandang saja.

Joeyhady hady ismail said...

tanya sama anwar naper sudah goyang, nnt jawab anwar putrajaya dah hilanggggggg. tanya sama putrajaya naper sudah hilang, nanti jawab putrajaya aku takmo perdana menteri kaki liwat.....!!!!!

Related Posts with Thumbnails