Tuesday, May 21, 2013

BILA ZAHID BERSUARA, PEMUDA PAS SUDAH HILANG AKAL. @Zahid_Hamidi @NajibRazak

Ketegasan Dato Seri Zahid Hamidi telah mengoncangkan seluruh pakatan, terbaru bila Ketua Dewan Pemuda Pas menyelar dan membidas cara Menteri KDN bertindak dengan menglabelkan cara politik rimba serta politik primitif yang ketinggalan zaman 

Nasharudin nampaknya cuba menjadi "HERO" kononnya membela rakyat di jalanan. sebenarnya politik rimba ini amalan siapa ???  buktinya tengok photo beruk beruk makyeh di perhimpunan BERSIH 3.0 . 

dua photo ini jelas menunjukkan sikap kebinatangan yang baru lepas keluar kandang. ini lah politik primitif yang sudah ketinggalan zaman di amal oleh pakatan. 

bila menuduh orang lain mengamalkan politik rimba sebenarnya diri sendiri yang buat. itu adalah satu contoh sikap orang yahudi, umpama kita bawa kayu nak pukul orang, bagi menampakkan kita baik, kita tuduh orang lain yang nak pukul kita. 

lagi nasharudin berkata "Rakyat tidak mahu pemimpin yang menipu, korup, zalim dan ditolak oleh rakyat sebagai pemimpin mereka.  benar dan terbukti pemimpin mana yang selalu menipu, dan korup . rakyat sudah tahu pemimpin pakatan lah paling kuat menipu dah buat fitnah. korup paling kuat dan zalim.  ini lagi satu menjelaskan sikap orang yahudi. 

lagu satu aku nak tambah. rakyat menolak pemimpin pelakon video lucah. ini pakatan harus telan walaupun pahit, pada PRU13 rakyat sudah menolak pemimpin GAY , pemimpin kaki liwat. pemimpin berzina, pemimpin bekas banduan. 

"Rakyat merasa bimbang negara menuju kemusnahan jika dipimpin oleh pemimpin seperti ini," katanya. 

rakyat akan lebih bimbang kalau negara ini dipimpin seperti pemimpin pakatan yang ada masalah moral. Macamana nak memimpin orang islam sedangkan Nabi pun tak mengaku umat. kepada nasharudin sebelum nak berkata lihat lah dulu pungkok hang yang penuh dengan taik. 

KLIK SINI UNTUK BERITA PENUH




1 comments:

Anonymous said...

Sudah la Nasarudin. Hang pun kantoi membohong, cakap tak ikut fakta. Ada hati nak bersuara lagi?

Related Posts with Thumbnails