Thursday, May 2, 2013

ANJING ANJING BELAAN DAP MERUSUH DI PERMATANG PAUH.







semalam anjing anjing belaan dap sudah menunjuk sikap ganas, kali ini mereka menyerang bilik gerakan calon seberang jaya dato nasir abdullah

mengikut cerita orang ramai yang di temui hampir 100 motor anjing pkr telah melakukan konvoi haram sejak dari pagi lagi. mereka jadikan jalan jalan di sekitar bandar sunway seperti bapak mereka yang punya menghalang lalu lintas. menyekat kereta yang lalu sesuka hati mereka saja. keadaan ini telah menimbulkan ketidak puasan hati pengunjung pengunjung yang hendak ke sunway carnivall sempena hari cuti buruh.

anjing anjing kurap belaan dap ini menyalak sambil membawa bendera dap, pkr dan pas telah berulang kali melalui kawasan yang sama, keadaan lebih teruk bila mereka melintas di hadapan bilik gerakan piliharaya dun seberang jaya berulang kali seperti sengaja mencari pasai.

aku sendiri melihat bagaimana anjing anjing pkr ini terlompat lompat sambil membawa bendera memintas kenderaan calon dun seberang jaya.

mengikut cerita orang ramai lagi, motor konvoi haram ini telah mengepung dan menganggu pekerja yang membawa kereta gambar calon telah berlaku lah sedikit pergeseran antara kereta calon dan motor konvoi haram . bila kejadian itu berlaku pemandu kereta calon terus memecut pulang ke bilik gerakan, anjing2 pkr terus mengejar dan di situ lah bermula serangan ganas oleh puak puak motor pkr haram jadah

anjing anjing ini sanggup mati kerana tuan selepas mendapat upah tulang.

apa yang berlaku semalam dan telah berlaku sebelum ini, inilah wajah wajah anjing anjing belaan dap akan buat pada PRU 13 nanti. mereka akan cuba merusuh bagi membuat rasa tidak selamat kepada pengundi pengundi yang hendak keluar mengundi pada 5.5.2013. . lainkalilah pkr weiiii!!!!


setakat berita ini di tulis, lihat lah kenderaan mereka merayau2 sambil memasang lagu reformasi.

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Jalan Tenggiri,Bandar Seberang Jaya,Malaysia

0 comments:

Related Posts with Thumbnails