Saturday, May 11, 2013

ANWAR IBRAHIM BUKAN PERDANA MENTERI KE TUJUH TETAPI RAJA LAWAK KE TUJUH..!!!! @NajibRazak @Khairykj @Zahid_Hamidi @bnpenang #GE13

Kekuatan Pakatan di MANA ??? sebenarnya pakatan tidak ada kekuatan untuk membantu memajukan negara tercinta ini.

Maka untuk kelangsungan politik pakatan terpaksalah bergantung pada FITNAH dan ISU. Pakatan sebenarnya sedang mencari cari di mana kah PLATFORM untuk menaikkan semula semangat mereka supaya pengundi dan rakyat tidak lupa mereka. dengan HIMPUNAN BLACKOUT 505 saja lah pakatan hidup, umpama orang kelemasan di tengah lautan dalam. mereka akan berpaut pada apa saja untuk hidup. 

berbuih sudah pihak SPR mengulas, kalau tidak puas hati boleh membuat petisyen membantah PRU 13 di mahkamah, di belakang mereka semuanya peguam2 hebat yang di dalam bar council itu. apakah peguam2 ini tidak boleh membantu ??? , di mana AMBIGA ??? 

nak buat petisyen mcm mana,tiada satu bukti pun yg boleh mereka tunjukan kpd SPR adalah menipu,,cuma yg mereka hebohkan hanyalah tormahan semata-mata  kerana tidak dapat menerima keputusan yang rakyat telah membuat keputusan muktamad.

Seperti yang aku pernah kata kepada kawan kawan dua bulan sudah, percaya lah BN akan menang. kerana aku percaya pengundi melayu atau bumiputera ada lah penentu UBAH nya kerajaan. kaum cina telah tertipu sebenarnya.




2 comments:

Anonymous said...

kpd penulis bloger ini.. adakah anda bermimpi di waktu senja. kiraan parlimen BN menang.. kiraan individu adalah PR.2008 BN dpt 140 now 2013 BN dpt 133 so ape ertinye? BRIM utk siapa- ada rakyat yg tidak jujur pun terimanya walhal mrk kerja kontrak tapi tidak declare cukai. kita tengok dakah BN tepati yg elum PRU dijanjikan sebelum PRU 13 tempohari? dengarnya bil lektrik lebih RM77 dah naik 1%. so jgnla syok sendiri.. duit rakyat utk rakyat bkn utk kegunaan bangsawan.. BEFORE U START SOMETHING, LEARN HOW TO FINISHED IT

Anonymous said...

anon 10.35 pm;

Ape yang melalut ni Labi...
Kal;au nak komen pun biarlah jelas... dan terang... Labi..

Related Posts with Thumbnails