Thursday, August 9, 2012

TUNJUK SEBAB KENAPA ADUN DAP TIDAK DIDESAK LETAK JAWATAN!!!

Pelik lah dengan parti pembangkang ini. Isu adun dap mempelecehkan atlet badminton Datuk Lee Chong Wei tidak langsung di ambil tindakan. Alasan nya kenyataan m.manonaran adalah peribadi bukan suara dap. Kepala hotak hang berjambul.

Jika isu ini datang dari yb bn agaknya seperti ledakan bom mereka akan menghentam parti bn supaya di ambil tindakan atau terus di minta pecat atau di suruh letak jawatan.

Kita masih ingat bagaimana ketua umno bahagian bukit bendera dato ahmad ismail di kecam dan meminta perdana menteri ketika itu tun abdullah supaya mengambil tindakan. Gara gara kerana mengeluarkan statement kaum cina adalah pendatang. Kenyataan dato ahmad ismail juga di sifatkan sebagai peribadi bukannya dari parti umno tetapi mereka mendesak sehingga di gantung keahliannya kalau tak silap arab.

Sebaliknya bila perkara menghina pemain badminton kita di lemparkan tidak ada satu pun tindakan di ambil bagi menunjukkan satu tindakan yang bertanggung jawab.

Setakat mohon maaf bagi arab tidak berbaloi. Ianya perlu disusuli dengan tindakan tatatertib. Berapa kali nak minta maaf selepas reda nanti mereka ini akan sesuka hati mak bapak mereka akan mengeluarkan kata kata provokasi lagi.

http://anginperubahan.blogspot.com/2012/08/memalukan-sekali-tindakan-dap-ini.html?m=1

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

Related Posts with Thumbnails