Friday, August 24, 2012

PANAS LAGI: MANSOR NAK JADI DUTA CHINA.

suara dari dalaman DAP untuk berjumpa anwar ibrahim bagi menyatakan untuk menasihati si lidah biawak guan eng. tetapi berani sangat kah anwar itu. ???? 

perlukah dia sebagai ketua dalam pakatan rakyat untuk masuk campur dalam pergeseran antara kepimpinan parti DAP, PKR dan PAS.  

kesombongan ketua menteri DAP Pulau Pinang dalam memerintah negeri amatlah ketara bukan sahaja pada pengundi2 melayu dan india malah telah menjadi kebencian kepada pengundi cina pula. 

malaysiakini telah mendedahkan minit mesyuarat PKR bocor di internet, lantas guan eng meminta penjelasan dari pkr. arab nak kata ini lah strategi terancang oleh pakatan rakyat yang kononnya mahu merampas kerajaan bn. tetapi mereka sendiri terlupa ada kawan sedang menunggu masa hendak menikam satu persatu dari belakang. semakin nak dekat PRU13 pakatan haram jadah sudah menjadi tidak tentu hala. bagaimana nak memerintah negara ???? rakyat harus faham situasi sekarang ini. 

apa yang di dedahkan sememangnya benda ini telah menjadi cakap cakap orang di permatang pauh itu sendiri, di katakan mansor ayaq tidak berhasrat langsung untuk menjadi wakil rakyat pada pru 13 tetapi mahu menjadi duta di negara china. gaji wakil rakyat sikit, itu pun kalu pakatan berjaya tawan putrajaya. mansor mendedahkan lagi, ada di beberapa kerusi di dun pulau pinang besar kemungkinan ada pertandingan 3 penjuru antara PKR + DAP + BN.   ini gila babi punya kerja. 

apa yang didedahkan kalau menjadi kenyataan. puak puak yang menyokong dapat apa ???? sedangkan pemimpin2 mereka sudah memasang angan angan. ini lah yang di katakan demi rakyat untuk rakyat. arab nak kata kepala hotak hangpa la. rakyat di perbodohkan. 



0 comments:

Related Posts with Thumbnails