Friday, June 1, 2012

ANWAR KAWAL AKAUN RM 3 BILLION...!!!!!!


Ummi Hafilda terus mendedahkan dan membongkar satu persatu dengan bukti dan fakta bagaiman azmin ali dan gundik boss nya shamsidar memiliki kekayaan yang luar biasa. 

posting arab yang lepas KLIK SINI telah menceritakan bagaimana dia merompak dan menyamun wang rakyat. sekarang dia nak cakap soal umno dan bn rasuah. dia nak cakap pemimp
in pemimpin umno dan bn lanun merompak wang rakyat, jelas lah di sini anwar ibrahim dan azmin ali adalah bapak penyamun semasa mereka berkuasa di dalam kerajaan. 

seperti kata ummi hafilda kenapa BPR yang kini SPRM terus berdiam diri tidak berani membuat dakwaan keatas penyamun tegar ini. adakah ada  tangan ghaib sedang bermain main didalam pejabat SPRM????? 

rakyat harus tahu bahawa pemimpin pemimpin pakatan haram jadah semuanya penyamun tarbus. rakyat harus menilai dan selidik angka angka kekayaan yang didedahkan oleh ummi halfida. 

bila kerajaan menaikkan harga minyak 10 sen pandai pulak terpekik terlolong sana sini mengatakan kerajaan tipu rakyat, umno dan bn menkayakan kroni2nya. kenapa bila anwar ibrahim dan azmin ali merompak wang rakyat hampir 30 million kenapa penyokong2 mereka  diam. .


anwar ibrahim kawal akaun RM3 billion. seperti mana yang di minta oleh rakyat agar dapat  pihak berkuasa menyiasat kembali kes di dalam akhbar utusan malaysia. patut lah anwar ibrahim marah sangat dengan surat khabar utusan malaysia. 

1 comments:

Anonymous said...

tunggu apa lagi SPRM...

takkan tangan simpan dalam seluar kot...

pejuang hamas...

Related Posts with Thumbnails