Monday, May 3, 2010

APABILA GUAN ENG MAIN SILAP MATA, ORANG ISLAM PP KENA TIPU.

Rupa-rupanya Guan Eng anak kit sial ini penakut juga hingga terpaksa buat talian hayat kepada PAS Kedah. Nampaknya Pas Kedah lebih bijak tahu kenal siapa Guan Eng yang sebenar. PAS PP pimpinan Salleh Man adalah paling senang diperbodohkan malah sedia menjadi pencacai bersama Mansor dan Malik untuk follow segala arahan Tuan Guan Eng . Kebodohan puak-puak kopiah putih ini terjadi dek kerana kemaruk kuasa sangat dan kebencian terhadap UMNO dan BN .

Yang terbaru isu Guan Eng perbodohkan umat Islam PP adalah kerajaan PP telah membayar wang ehsan untuk membayar kesemua bill air rumah ibadat bukan Islam berjumlah 1.378juta pada 2009.Bayaran tersebut dibayar melalui sekeping check kepada Perbadanan Bekalan Air Pulau Pinang. klik di sini ke blog pisau

Banyak tu jumlah bil air yang ditanggung Guan Eng dan pada masa yang sama beliau minta rakyat PP jangan bazir air . Kalau RM 1.378 juta boleh disalurkan begitu mudah kepada rumah ibadat bukan Islam , mengapa tak clear kan sekali bil air seluruh masjid dan surau di PP ??? Baru betul digelar Khalifah Umar Pas teragung sebaris dengan Tok Guru ..PejuangBangsa

bijak sungguh guan eng bercengkerama dengan orang melayu islam pulau pinang, dia bagi duit rm100 pada warga tua dan memberi bantuan kepada orang susah, dia heboh satu dunia yang kerajaan negeri pimpinan DAP-PR buat kerja membantu rakyat, orang melayu kata bagus lah guan eng ini, masa BN memerintah pun kami tak dapat apa apa pun. 
dengan pembongkaran blogger pisau,pejuangbangsa bahawa kerajaan DAP telah membayar bil air kepada tokong mereka yang berjumpa jutaan ringgit, guan eng senyap je. pandai sungguh dia main wayang cina ..!!!!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails