Sunday, May 2, 2010

Adakah keruntuhan siling menandakan keruntuhan parti Penipu Rakyat ??

MEMALUKAN !!!! PB desak Guan Eng diktator ini memberikan penjelasan segera berhubung keruntuhan siling di ruang dewan DUN PP petang semalam . Menurut sumber , siling di bahagian galeri Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang runtuh Jumaat menjelang persidangan Dewan yang akan bermula Isnin ini.

Menurut Speaker Datuk Abdul Halim Hussain, kira-kira 70 peratus siling di ruang tempat duduk media, pemerhati dan penulis hansard dilaporkan runtuh kira-kira 3.30 petang.

"Ketika kejadian, terdapat dua hingga tiga kakitangan berada di dalam bangunan. Bagaimanapun mereka tidak mengalamai sebarang kecederaan," katanya ketika dihubungi.Beliau berkata Jabatan Kerja Raya (JKR) telah diarahkan untuk menyiasat kejadian.Ihsan dari : pejuangbangsa

Dewan Dun di Pulau Pinang runtuh 70% dan ia di buat zaman Omar Abdul Aziz secara tender terbuka. Seharian meninjau blog Pas , sekor pun tak berani kutuk. Dulu masa Dewan Parlimen bocor , bukan main hebat kritikan oleh bloggers Pas dan lain-lain parti pembangkang. tak percaya tengok : .syukran

apa sudah jadi, apek guan eng lu jangan sibuk pasai kes aminulrashid, bangunan macam tu pun lu tak tahu nak jaga ada hati mau ke putrajaya, pergi jaga tandas putrajaya boleh laaaaaa!!!!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails