Friday, December 7, 2012

CINA DAP PERMATANG PAUH PUN SOKONG NAJIB..!!!

pendedahan dari blog  PISAU KLIK SINI amat lah cukup baik, ini membuktikan kaum cina sudah sedar dan akan memberi sokongan kepada BN dan perdana menteri datuk najib. sempena lawatan jelajah ditepati yang akan diadakan esok akan memberi suntikan semangat untuk parlimen permatang pauh menguburkan impian anwar ibrahim untuk menjadi perdana menteri. sebab itu lah dengar dah ura ura anwar ibrahim nak lari lawan di parlimen nibong tebal atau bandar tun razak. penakut juga peliwat tegar ini ya.!!!

petikan dari blog PISAU :

Ucapan Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak ketika perhimpunan Agung Umno benar benar memberi kesan besar apatah lagi beliau secara terbuka dengan rendah diri membuat permohonan maaf kepada rakyat .Pemimpin yang begini besar jiwanya berjaya menyentuh hati rakyat apatah lagi saat beliau difitnah siang dan malam oleh haprak pakatan.

Kesannya cukup baik malah mendapat pelbagai reaksi yang baik dari semua kaum. Mereka melihat transformasi yang dibawa oleh Ds Najib benar benar ikhlas.Malah Ucapan beliau turut mendapat liputan media berbahasa cina.


Hari ini mencatat sejarah apabila pengundi Cina di kubu kuat Anwar Ibrahim di Kubang Semang,Permatang Pauh secara terbuka memberi sokongan kepada Ds Najib.Apa yang menariknya kalangan mereka ini adalah ahli DAP dan ada juga ahli PKR.

kita tunggu nanti akan ada kejutan lagi besok. memang masak lah DAP sekarang ini. lim guan eng tak akan boleh tidur lena lagi. 

1 comments:

Anonymous said...

Sebenarnya cina dap entah berapa kerat aje. Ini cina yg sayang kan keamanan dan kemakmuran dan yg telah ditipu olih janj manis cina dap racist tahun 2008 dulu. Tunjukan sokongan adna dalam pru13 nanti. Biar cakap serupa bikin.

Related Posts with Thumbnails