Saturday, December 1, 2012

USTAZ FATHUL BARI LANCAR KEMPEN 1 MALAYSIA TOLAK FITNAH.

hari ini hari terakhir persidangan agung umno di pwtc. arab berkesempatan mengikuti penuh pembahas ustaz fathul bari. 

pembahas usul agama dan pendidikan  ini menjelaskan dan menjawab isu isu agama yang di mainkan oleh pembangkang terutama pas. lunyai kena lanyak. 

betul apa yang ustaz kata, ada orang bercakap umno hanya menyerang parti pembangkang di dalam perhimpunan kali ini, di dalam muktamar pas pulak mereka banyak bercakap hal dalaman, sememang sekarang umno tidak boleh lagi bersikap lembut dan bertahan apabila di serang perbagai sudut. di tuduh umno rasuah, umno makan duit rakyat, umno zalim. umno kaki fitnah, umno pecah amanah. ini lah antara sebab umno wajib bangun menjawab. tetapi puak pembangkang siang dan malam terus menyerang umno di pentas ceramah dan media mereka. 

bila menyentuh isu doa kehancuran umno, di dalam dewan di perdengarkan sedutan klip video doa pas. mengikut kata seorang yang tahu hal agama seperti ustaz fathul bari, itu bukan doa yang betul. doa ini hanyalah mengikut nafsu semata mata. cukup2 lah dengan budaya kafir mengkafirkan sesama islam dan yang lebih teruk mengatakan umno itu murtad.

sebelum mengakhiri ucapan, ustaz telah melancarkan kempen mulut "1MALAYSIA TOLAK FITNAH" di laungkan 3 kali dan di sambut semua perwakilan. 




0 comments:

Related Posts with Thumbnails