Wednesday, December 19, 2012

LIDAH RASMI PAS HARAKAH YANG HARAMJADAH..!!!!



begini kah standard lidah rasmi pas harakah membuat fitnah, bila mengangkat cerita fitnah dari bloggers tepi longkang untuk di jadikan isu utama didalam harakah ?.

Agak pelik juga pencacai pakatan yang selama ini memanggil polis sebagai anjing membela seorang anggota polis yang mengaku diugut kerana sokong pakatan 

Di mana wajar dan rasionalnya anggota polis tersebut sebagai Penjawat Awam mendedahkannya di FB berbanding dengan membuat Laporan mengikut prosedur serta melaporkannya kepada Ketua Jabatan/IGP, Suhakam, CUEPACS, SPRM atau agensi2 yang berkaitan 

apa aku nak gambarkan orang seperti ini membuat fitnah yang maha dasyat, apa aku nak panggil manusia seperti ini. patutkah aku panggil saja babi. atau anjing belaan DAP. 

amatlah tidak berhati perut sampai sanggup membuat fitnah bukan kepada orang. tetapi sampai sanggup membohongi rakyat dan terus melemparkan satu persepsi yang buruk kepada PDRM. dulu mereka juga kata polis  babi umno. polis anjing umno. polis barua umno. sekarang mereka pulak nak jadi pembela polis. hanya kerana kononnya polis di ugut. 


puan zakiah wajib kedepan untuk menjawab segala tohmahan ini. jangan hanya berdiam diri.

mana pergi menteri yang bertanggungjawab mengeluarkan lesen kepada lidah rasmi haramjadah. kenapa sampai sekarang masih berdiam. nak bagi amaran lagi. permohonan maaf tidak cukup wahai menteri amaran. pihak menteri tidak boleh terima apa apa alasan lagi. ini adalah lidah rasmi pas. mana mungkin perkara begini boleh di jadikan satu kesalahan tidak di sengajakan. 

utusan malaysia dan tv3 telah di kambing hitamkan oleh puak puak ini sampai menuduh media fitnah umno. sekarang bila harakah buat fitnah dan jelas pun ini satu fitnah syahwat tetapi kita masih berdiam diri. 

kuasa yang ada pada kita....sayangnya kita tak tahu nak menggunakan nya. sayang seribu kali sayang alahaiii pak menteri weii!!!, 

kami di bawah ini dah penat nak menjawab isu begini. bila kita menjawab harakah buat fitnah. puak puak pakatan menjawab mudah saja, kalau tak betul saman je lah. apa susah. !!!! 

dengar tak pak menteri wei..!!!  


0 comments:

Related Posts with Thumbnails