Saturday, December 15, 2012

KETUA MENTERI DAP PULAU PINANG MASUK PERANGKAP...!!!!!


masih nak kata pemimpin pemimpin pakatan bersih. ketua menteri perangai macam budak budak kecil. sememang nya kehadiran ketua pemuda umno pulau pinang Dr Ir Shaik hussein mahu memalukan ketua menteri. 

lim guan eng begitu bermegah dengan siri dua saman terhadap utusan berpihak kepada nya. lim guan eng juga lupa sepandai pandai tupai melompat satu hari akan jatuh juga ke tanah. umpan yang di beri oleh saudara shaik kali ini memang mengena. baru ini di katakan buku bertemu dengan ruas.

Bagi 'mengalu-alukan' tindakan Lim Guan Eng memfailkan saman terhadapnya, Ketua Pemuda UMNO negeri, Shaik Hussein Mydin hari ini 'menyambut' ketibaan Ketua Menteri Pulau Pinang itu di Kompleks Mahkamah Pulau Pinang, Lebuh Light, di sini hari ini. 
Sebaik sahaja Guan Eng memasuki perkarangan premis tersebut Shaik Hussein dilihat memegang tangan Setiausaha Agung DAP itu untuk bersalaman. Bagaimanapun, Guan Eng seolah-olah menarik semula tangannya sebaik menyedari beliau sedang bersalaman dengan Shaik Hussein. 
Shaik Hussein ketika ditemui berkata, beliau berbuat demikian sebagai bukti bahawa dirinya bersedia untuk dihadapkan ke mahkamah - UM.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails