Tuesday, March 12, 2013

PEMIMPIN PKR DAH MULA SANJUNG BAPAK SAIFUL...

ini lah cara kempen PKR paling terbaik, menggunakan apa cara sekali pun untuk meraih undi, semasa pilihanraya kecil parlimen permatang pauh puak puak ini juga yang kata saiful dan bapaknya bermain kempen politik paling kotor dengan mendedahkan kes liwat kedua untuk menjatuhkan anwar ibrahim. sekarang puak pkr juga bermain kempen paling kotor dengan membawa dan membeli bapak saiful untuk mempertahankan si anwar ibrahim. se

adakah anwar ibrahim tidak yakin dengan keputusan mahkamah pada awal tahun lepas??? sehingga sanggup nak memperbodohkan rakyat. 

pada ketika dahulu anwar ibrahim menjadi timbalan perdana menteri, mat sabu lah yang mengelarkan anwar ibrahim al juburi, karpal singh juga mengeluarkan statement bahawa dia ada cukup bukti anwar ibrahim peliwat tidak boleh menjadi perdana menteri. sekarang orang itu lah yang mereka nak angkat menjadi perdana menteri. 

berbalik cerita gambar pada entri arab sekarang, dulu mereka maki hamun bapak saiful, mereka berhempas pulas mengutuk bapak saiful katanya UMNO dah membayar wang berjuta ringgit kepada saiful dan bapaknya. sekarang apa dah jadi !!!, puak2 dalam pkr terus menukar statement bahawa bapak saiful bercakap benar. ohhhh dulu dia cakap semua bohong, sekarang semua nya betul.

johari abdul yang membawa bapak saiful untuk membuat U TURN, sekarang arab nak tanya johari abdul, bila pulak nak bawa chinadoll untuk membuat penafian. ??? 

kempen menghalal kan cara ....ini lah dap,  pkr dan pas. 

0 comments:

Related Posts with Thumbnails