Saturday, March 30, 2013

UMMI HAFILDA VS ANWAR IBRAHIM, AZMIN ALI DAN SHAMSIDAR #rempuh243



Dato Jahara bt Hamid ADUN Telok Ayer Tawar mengucapkan selamat datang kepada yang hadir,






malam ini satu lagi ceramah fakta benar oleh Ummi Hafilda di Bilik Gerakan ADUN Telok Ayer Tawar.

semasa anwar ibrahim BERKUASA dia lah seorang menteri yang menggunakan seluruh kuasa yang ada untuk kepentingan politiknya. ini yang di bongkarkan oleh ummi hafilda. anwar ibrahim menggunakan polis untuk menangkap wanita ini. sekarang bila tak ada kuasa, pihak polis ini lah yang bantu dia dulu sekarang di panggil pulak POLIS ANJING, POLIS BARUA UMNO. benar kata perpatah, penyagak saja kenal siapa penyagak.

lagi satu yang didedahkan ialah karpal singh dan mat sabu. lawyer ummi hafilda ialah karpal singh, mat sabu lah orangnya yang datang berjumpa ummi hafilda memujuk supaya dedahkan rahsia salah laku anwar ibrahim. Apabila parlimen bersidang, karpal singh bangun mengatakan anwar ibrahim seorang peliwat dan homoseksual bertepuk sorak lah ahli parlimen pembangkang seronok bila pendedahan di buat dalam parlimen.

sebagai seorang manusia yang ada akal dari cerita ummi hafilda itu malam tadi ini lah politik menghalalkan cara, sekarang mereka yang bertepuk sorak didalam parlimen pulak menyokong anwar ibrahim menjadi perdana menteri, kalau dulunya mereka juga mengatakan anwar ibrahim tidak layak menjadi perdana menteri. sekarang semuanya boleh.






orang ramai sanggup berdiri di luar untuk mendengar pembongkaran fakta sebenar di sebalik cerita siapa anwar ibrahim, azmin ali dan shamsidar.



0 comments:

Related Posts with Thumbnails