Monday, March 4, 2013

ANWAR IBRAHIM NAK SAMAN UTUSAN....!!!!!!




sikit sikit nak saman utusan malaysia, walhal kekadang ada berita yang utusan cedok dari malaysiakini, yang terbaru mengenai berita di lahad datu, yang menghairankan berita mengatakan anwar ibrahim adalah dalang dalam pencerobohan tentera sulu di sabah adalah datang dari sumber berita MANILA TIMES, sebuah akhbar yang berpengaruh di negara Filipina.

kenapa nak saman utusan malaysia pulak????? ini persoalannya, sama lah juga dengan berita reuter, kenapa tidak saman reuter, kita dah tunjuk bukti sumber yang kita dapat ialah dari reuters dan manila times.

kenapa tidak berani saman ummi halfilda, kenapa takut nak saman datuk nalla yang jelas terang2 mengatakan anwar ibrahim berzina dengan shamsidar isteri kepada azmin ali. kenapa nak saman juga utusan malaysia????

nurul izzah juga tidak terkecuali mahu menyaman utusan malaysia kerana utusan menyiarkan berita soal kesamaratan beragama. ini sudah jelas bahawa utusan itu sendiri mengambil berita itu dari malaysiakini. kenapa tidak saman malaysiakini, ini menjadi persoalannya.

jawapanya mudah saja, kerana utusan malaysia adalah sebuah akhbar melayu yang paling berpengaruh di malaysia. dengan menyaman utusan maka mereka berjaya menpengaruhi orang melayu khususnya untuk tidak lagi mempercayai segala berita dari utusan, mereka berjaya memecah tembok itu sekarang, kerana utusan lah yang paling banyak mendedahkan segala kejahatan anwar ibrahim dan DAP.

ini lah taktik paling jahat secara diam merancang untuk membodohkan rakyat sedar atau pun tidak.


sebagai contoh arab nak bagi kes tian chua pemimpin pkr dalam kenyataan ini mengatakan ini semua sandiwara umno di dalam akhbar keadilan, umno tidak saman keadilandaily sebaliknya umno nak saman tian chua.

puak puak pakatan kenapa bodoh sangat, sekarang puak puak ini kata utusan fitnah, apa saja berita yang mendedahkan kejahatan pakatan dan pemimpin mereka sudah tidak lagi mahu percaya kerana sudah tertanam di dalam hati utusan malaysia pembohong dan fitnah. keadilandaily juga yang tepat, walhal akhbar itu lah yang paling busuk membuat fitnah untuk tatapan puak puak kaldai macam depa. hak tuihhhhhh.

sekarang jom kita cabar anwar ibrahim saman REUTERS, MANILA TIMES, dan juga saman DAtuk Nalla bersama UMmi halfida.

Utusan Malaysia tidak gentar dengan saman anwar ibrahim.

utusan adalah penyebar fikiran rakyat. bukan macam keadilandaily penyebar fitnah dan suka kepada cerita kartun ultaraman.

- Posted using BlogPress from my iPad

0 comments:

Related Posts with Thumbnails