Monday, March 18, 2013

LAGI BERITA DAN PHOTO KEGANASAN ANJING2 BELAAN DAP DI PERMATANG PAUH. @zulkiflinoordin @dzainalabidin @NajibRazak @Khairykj @ShahrizatJalil




tiada apa yang lebih layak arab kata kan, puak puak penganas dan merosoh pada ceramah anjuran NGO ini. arab nak gelarkan dan mengesahkan ialah ini lah ANJING ANJING BELAAN DAP menyalak dari pukul 8 malam sehingga lah pukul 12 tengahmalam.

Usah berbicara di sekolah tidak boleh menggunakan untuk berpolitik, sedang kan pas dan pkr juga menggunakan masjid untuk tujuan politik. Sultan dan Raja sendiri pernah berpesan jangan guna masjid untuk berpolitik tetapi mereka tidak menghiraukan malah sampai sekarang tetap menggunakan masjid. sehingga menjemput pemimpin DAP berdiri di mimbar masjid memberi ceramah. ADAKAH INI BOLEH ???? jangan jadi mangkok hayun sebelum waktunya.

Kehadiran lebih kurang 600 orang di dalam dewan ini telah menjadi satu semangat untuk terus boooooooo kepada anjing anjing di luar dewan yang menyalak telah membuat anjing anjing belaan dap tersentap. 

siapa yang mula memaki hamun dan menunjuk kan syarat lucah tanpa segan silu di depan mak cik2, mereka seolah telah di rasuk syaitan. perkataan "PUKI MAK" dan "BUTUH HANG" di mulut mereka dari mula hingga akhir.  ini lah pejuang pejuang malaikat yang tidak di kenali.  dalam lepas menjerit PUKI MAK takbir pulak ALLAHU AKBAR.. di sambung pulak dengan BUTUH HANGPA la...begitu lah mereka berselang selit PUKI MAK HANG, ALLAHUAKHBAR, BUTUH PAK HANG, ALLAHUAKHBAR. lihat lah dunia perangai haram jadah anjing anjing belaan DAP ini. mungkin mereka laungkan Allahuakhbar itu nama Allah kristian yang meraka anuti. arab tak terkejut. !!! 


Dua video ini arab berjaya rakam walaupun anjing anjing tua menyalak dan mengugut akan hancurkan camera. tetapi arab peduli apa, lu memang anjing pun. haram jadah. anjing betina pun ada sama. lihat lah dunia bagaimana anjing2 betina ini menyalak..... pakai saja tudung tapi hilang sudah sifat wanita dan keibuan kerana nak mempertahankan peliwat tegar.

ada suara suara sumbang wanita umno .. "depa nie makan taik kot" , ahakkkkkk, arab tak kata ehhh, tapi makcik  tu yang kata..!!!







telur anwar ibrahim pun mereka baling setelah mereka menghisap kote anwar ibrahim sampai kering. haram jadah tak perangai malaikat malaikat yang tak di kenali.
Yb dato Zulkifli Nordin dan Sdr Zahid bin Mad Arip sedang memasang strategi untuk menyerang balas. sedikit pun tiada gentar untuk memberi penjelasan dan pendedahan walaupun di asak untuk terus berhenti. 







Perkara ini bukan pertama kali puak anjing ini menganggu program berbentuk ceramah isu semasa, tetapi telah berkali kali di ganggu. jangan nak politik kan tempat, ummi halfida juga pernah buat di padang awam taman permatang janggus satu ketika dahulu,. Amir ghazali ketua anjing juga yang buat kacau. 

Majlis umno di politeknik permatang pauh tahun lepas amir ghazali ketua anjing belaan dap juga yang buat kacau. 

di Permatang Pauh,keganasan dan kejahatan puak paria dan anjing ini memang selalu buat kacau, kejadian semalam telah menampakkan bayangan ini lah yang akan di persembahkan oleh mereka pada PRU13

Ceramah menentang pakatan haram jadah akan terus di buat dalam masa terdekat ini untuk membuka mata banyak pihak dan akan menguburkan impian anwar ibrahim menjadi perdana menteri, dan menguburkan kepala anjing kurap amir ghazali untuk menang di mana mana saja di tandinginya. kalau berani mai lah 

mulut jahat arab, MANA PI BAJU CELORENG P13 PEMUDA UMNO PERMATANG PAUH ????? heheheheheh, jangan marahh naaaa!!! 


0 comments:

Related Posts with Thumbnails