Saturday, January 19, 2013

PATRICK TEOH PATUT KENA TANGKAP.....!!!!



lepas satu lepas satu bala dok mai, kisah penghinaan agama islam dari individu individu tertentu, yang peliknya mudahnya mereka hina dan mudah pulak mereka minta maaf,

apa alasan pun yang terbaru ialah patrick teoh telah berani mempersoalkan beberapa perkara tentang had had islam, kerana kerajaan negeri kedah telah mengeluarkan arahan pengajuran sambutan tahun baru cina. atas ketidak puasan atas arahan itu patrick telah mengeluarkan kenyataan di laman facebooknya.

apa yang kita katakan, hanya mampu berkata berhati hati bila bercakap atau menulis di facebook. harapan perkara ini tidak berlaku lagi, ayat cukup berhekmah.

apa tindakan kita???? bila soal agama ada pihak lain mempersendakan. sudah berapa kali bangsa lain bercakap seperti itu,

message sudah sampai, ramai yang membaca adakah sekadar mohon maaf !!!! bagi arab ini lah perilaku seorang yang mahu tumpuan. nah sekarang nama nya di sebut oleh rakyat .

kenapa hanya kita orang melayu yang bangkit menentang, mana kah orang yg sebangsa dengan dia membuat kenyaan membantah atas keculapan mulut si patrick.

selepas ini siapa pulak yang nak popular dengan isu penghinaan islam. tindakan yang wajar di ambil ialah jangan bagi dia peluang untuk cakap mohon maaf. sepatutnya tangkap dia dan bawa masuk ke jail kamunting.

1 comments:

Anonymous said...

itulah sebabnya mereka mau ISA dimansuhkan supaya senang bercakap sesuka hati tak boleh masuk ISA...mengutuk agama lain, menghina kedaulatan diraja, menghina sultan dan makhamah...dulu kalau ada ISA mana ada sapa berani lantang bersuara....

Related Posts with Thumbnails