Saturday, January 12, 2013

POLITIK UNTUK SELAMATKAN SHAMSIDAR,,,,#KL112

hari ini puak puak haram jadah akan berdemo lagi atas nama HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT. tujuan nya satu saja untuk menyelamatkan shamsidar.

arab melihat ini adalah satu politik pembangkang yang bodoh, mengajak rakyat untuk sama sama pertahankan individu tertentu, kalau dulu nya anwar ibrahim sebagai "orang kena tuduh OKT" mengheret semua orang untuk berdemo di kuala lumpur, tapi kali ini shamsidar pulak sebagai saksi utama cuba lagi sekali untuk mengajak rakyat berhimpun dan berdemo.

apa kebaikan kepada rakyat???? apakah pengumuman penting yang bakal di umumkan pada perhimpunan itu???? , masalah rakyat boleh selesai kah, orang kampung yg dibayar untuk ke kl bagaimana pulak rumah rumah mereka, isu bumbung bocor. parit tersumbat boleh selesaikah masalah dengan datang buat demo ini.

kepada puak puak anjing belaan DAP ini yang datang dan menyokong himpunan ini samada hangpa nie sedar atau tidar sebenarnya hangpa telah menyokong orang buat zina, bini orang main dengan laki orang. opssss arab terlupa sebab itu yang hangpa mau.

cuba lah kalu shamsidar tu masuk ahli umno. akan bergegarlah bumi malaysia ini dengan serangan dari puak puak pembangkang ini.

ini lah yang dikatakan politik menghalalkan cara.

- kes mat sabu kena tangkap khalwat dengan bini orang,
- kes adun pas tutuh bini orang dalam gerabak keretapi,
- kes ustaz badrul kena tangkap khalwat bersama isteri orang,
- kes elizaberth wong berbogel.
- kes anwar ibrahim meliwat saiful bahari dan tutuh pelacur.

kes kes ini semua telah mendapat restu dan sokongan ahli ahli pas. mereke berhempas pulas mempertahankan semua isu ini.

kes orang bn pulak

- kes anwar ibrahim homoseksual didedahkan oleh puak pembangkang,
- kes video sex choi so lek.

ini kes lama, sewaktu anwar ibrahim menjadi TPM, mat sabu sendiri pernah mengelarkan anwar ibrahim al-juburi, karpal singh juga pernah mendedahkan dalam parlimen bahwa anwar ibrahim tidak boleh menjadi perdana menteri kerana salah laku moral homoseksual.

sama lah jugak dengan video sex choi sok lek, puak puak anjing belaan dap lah paling kuat menyalak.

cuba kalu choi soi lek masuk parti dap, arab percaya dap, pas dan pkr akan berhempas pulas tunggang terbalik akan mempertahankan choi soi lek.

cuba kalau lim guan eng pulak masuk parti mca atau gerakan.... lu fikirlah sendiri apa yang bakal di lakukan oleh penjilat tegar pungkok guan eng iaitu pas dan pkr.

rumusan semuanya politik pembangkang tidak ada langsung kebaikan untuk rakyat, politik menghalalkan cara,

0 comments:

Related Posts with Thumbnails