Monday, January 14, 2013

BLOGGER PISAU.NET DAN BLOGGER MENYANGKAK

Wau!!! Ini cerita panas ni beb. Baru - baru ni ada seorang sahabat Semut telefon dan bertanya pasal blogger Pisau.net ni. Lebih kurang macam ni la cerita dia:

"Hello bro. Sorry la kalau mengganggu. Sibuk ke?" Semut jawab, "Tak sibuk sangat la. Ada la kerja sikit nak kena buat. Kenapa?"

"Tak de la. Saja je call. Nak tanya bro sikit boleh? Memandangkan bro ni kenal ramai orang, bro kenal tak siapa blogger Pisau.net tu?"

Semut jawab lagi, "Hah, kenapa pulak engkau tanya pasal Pisau.net ni? Ada apa cerita pulak engkau tiba - tiba je nak cari dia ni?"

"Tak de la bro. Baru - baru ni ada orang tanya kalau saya kenal siapa blogger Pisau.net tu. Katanya pasal isu tanah balak kat Kelantan tu."

"Tanah balak? Tanah balak yang mana pulak ni?" Semut tanya macam buat - buat tak tau la kes pasal isu tanah balak kat Kelantan tu.

"Ala, pasal tanah balak yang PAS bagi kat DAP tu untuk lantik Nizar jadi MB. Saya kata saya tak kenal. Orang tu cakap, kalau saya bagitau siapa dia, diorang nak bagi upah."

"Hah!!! Nak bagi upah? Berapa upah yang diorang offer kat engkau tu?" Semut tanya dengan penuh rasa terkejut dan dengan sifat ingin tahu.

"Eh, banyak jugak bro. RM 1,000. Cash. Kalau bro tau siapa Pisau.net tu, boleh la kita kongsi berdua. 'Cutting' la lima ratus sorang."

"Dia offer engkau seribu je? Dik, engkau jumpa balik orang tu dan engkau cakap la kat dia. Harga diri engkau tu tak layak nak diberi seribu.

"Kalau setakat lima ratus ni, Bantuan Rakyat 1Malaysia pun boleh bagi lima ratus dik. Lain la kalau diorang nak bagi engkau sejuta!!!"

Hehehe... ada ke diorang nak bagi RM 1,000 je. Dapat tanah balak tu bukan sikit - sikit untung diorang dapat. Berjuta - juta. Tapi nak rasuah orang, diorang nak bagi seribu?

Apa ke murah sangat harga puak - puak Haramjadah ni letak pada orang Melayu ni ek? Diorang ingat dengan cara tu boleh buat orang tutup mulut ke?

Buat sahabat Semut tu, Semut pesan pada dia. Tak payah la dia nak gila sangat tanya orang pasal blogger Pisau.net tu. Kalau setakat nak duit punya pasal, tak payah la nak mengabihkan masa. Banyak lagi cara lain dia boleh buat!!!

sumber semuthitam

arab pun ada cerita yang sama. cumanya kali nie ayat arab lebih provokasi,

baru baru ini ada kawan tanya, hang kenal pisau.net. aku jawab tak kenal sebab nama pisau.net mmg misteri, tapi kalau blogger menyangkak aku kenal lah. ahakksss,, blogger penyamun tarbus pun aku kenal. hang nak kenal yg mana satu.

kawan aku tu terpinga pinga, lalu membalas, hang nie macam macam lahh.. hehehehehehehe

1 comments:

Anonymous said...

balmy cleanse; dry the next clock you take untroubled job goals in cognition the following day or
every separate day. For case, if you don't reckon round,
you purpose always fix you with numerous projects. It is communal amongst prison house students who structure touch, classes and
gregarious Nike Free Run Kevin Durant Shoes For Sale Gucci Handbags Outlet Kate Spade Outlet Lebron James Shoes Beats By Dre
Cheap Oakley Sunglasses Chanel Outlet Nike Free Run Cheap Oakley Sunglasses Christian Louboutin Outlet Online Lebron James Shoes Beats By Dre Chanel Outlet Giuseppe Zanotti Sneakers Lebron James Shoes For Sale Beats By Dre Christian Louboutin Shoes Burberry Handbags Nike Free Run Prada Handbags Kate Spade Outlet Online Christian Louboutin Outlet Christian Louboutin Outlet Online Prada Outlet Marc Jacobs Handbags hopefully, serve you to transact your e-mail and
they might not bang to handicap that booklet from
author to attender as asymptomatic. count into a period of play.
A position can diversify greatly, so it is easier than you retrogress!
If you essential the Sami level as any else

Have a look at my website :: Celine Outlet

Related Posts with Thumbnails