Sunday, May 1, 2011

WiraPerkasa: Laporan Polis Terhadap Kebiadapan Penyokong PKR.

Satu laporan polis dibuat terhadap penyokong2 pakatan rakyat, Wakil WiraPerkasa Negeri Pulau Pinang Sdr Norhalim dari seberang jaya telah membuat laporan tersebut,

Pada 29.04.2011, selepas solat jumaat di masjid anru al ass, bandar baru sentul, sekumpulan penyokong pakatan rakyat yang di ketuai Sdr Shamsul Iskandar telah membuat kacau dengan berdemonstrasi didlm masjid. Mereka telah mengepung kawasan mimbar dan mengacau urusan sumpah laknat oleh Dato Eskay, Tindakan mereka ini tidak beretika dan telah mencemar serta menghina kesucian masjid, Mereka tidak menghormati kesucian tempat beribadat dan mengenepikan segalanya semata mata perjuangan politik sempit, Mahukan pihak berwajib mengambil tindakan keatas perbuatan mereka yang tiada beradap.- LAPORAN POLIS.

WiraPerkasa Negeri Pulau Pinang, mendesak supaya pihak berkenaan mengambil tindakan yg sewajarnya terhadap AMK keadilan  yg membuat kacau ketika berlangsungnya majlis sumpah Jumaat yg lalu. Tindakan yg keterlaluan ini akan menimbulkan rasa kurang senang di kalangan umat islam dan akan menonjolkan imej yg negatif terhadap masjid di kalangan rakyat bukan islam. Tidak pernah berlaku dlm pemikiran manusia yg rasional mereka yg ingin bersumpah demi kebenaran di halang oleh mereka mereka demi menutup sebuah kemungkaran..

1 comments:

Keris Pusaka said...

minx tlong link blog saya disini
http://kerispusakabangsa.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails