Tuesday, May 10, 2011

Hanya ISA boleh ubati penyakit moral Anwar yang semakin kronik

 anwar ibrahim sudah ke satu tahap "GILA BABI" kerana tekanan DNA, OMEGA, SUMPAH, dia telah menjadi tak ketahuan, lagi satu kerana mahu mengajak rakyat turut sama terus membenci umno dan Perdana Menteri dia terus menyerang PM hingga ke tulang hitam, maka juak juak pakatan yg menyokong pun bertepuk sorak. itu lah matlamat si gila babi bernama anwar ibrahim, dia berjaya membuat rakyat marah kepada orang yg di bencinya.

dimanakah hilangnya sifat2 seorang pemimpin, PEMIMPIN MELALUI TAULADAN, ini kah contoh yang baik hendak di tonjolkan oleh pemimpin seperti anwar ibrahim. arab rasa tidak ada sebesar zarah pun yang baik yang telah di tunjukkan, rakyat marhein yang menyokong SI GILA BABI  ini harus mula sedar dan berfikir,


dalam ramai ketua UMNO bahagian...arab memang kagum dengan Ketua UMNO bahagian Cheras Datuk Wira Syed Ali Alhabshee kerana beliau begitu berani mengeluarkan kenyataan apa apa saja mengenai si Anwar Ibrahim ini. sepatutnya ketua ketua umno bahagian mengikut langkah seperti beliau,

antara tulisan beliau.

" DATUK Wira Syed Ali Alhabshee menyifatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai pesakit moral yang kronik apabila menuduh Perdana Menteri sebagai ‘pandy kutty ‘ (anak babi).

Katanya, tuduhan Anwar terhadap Datuk Seri Najib Tun Razak menggambarkan keperibadian beliau yang bertentangan dengan ajaran Islam.

“Anwar yang selama ini sanggup membaca khutbah rupa-rupanya manusia keji yang tergamak mengeluarkan bahasa kesat terhadap sesama Islam,” tegasnya.

Katanya, seorang Islam yang berakhlak mulia tidak akan tergamak menyamakan sesama Islam dengan haiwan yang haram di sisi agama Islam.

“Manusia yang waras tidak akan berbuat demikian, lazimnya hanya sanggup dilakukan oleh mereka yang disifatkan sebagai gila atau kurang siuman,” tegasnya." untuk berita penuh klik sini

0 comments:

Related Posts with Thumbnails