Tuesday, December 24, 2013

GULINGKAN KERAJAAN KITA LUPAKAN SOAL AGAMA ...




kita orang melayu mengajak orang melayu bersatu, lupakan soal politik demi agama untuk pertahankan kalimah Allah, tetapi puak puak ini senyap saja, tidak terdetik pun di hati mereka untuk bangun bersama kita.

nahhh sekarang demi politik mereka, betapa rakusnya mereka untuk menjatuhkan sebuah kerajaan, pemimpin mereka menghalalkan cara, sehingga sanggup berkata, kita lupakan sentimen agama demi mahu menentang kerajaan "ZALIM" katanya,

ini semua nak ajak berkumpul di gereja pulak, sekarang siapa sembah siapa, ???. seperti kita tau anjing anjing belaan yang akan buat kacau ini semuanya melayu, apa kejadahnya nak buat di gereja, ohhh baru tahu, mereka cuba menarik minat orang cina dan india untuk turut sama,

mana pergi pemimpin PAS ???? senyapp dan butakan mata, siapa yang ajar islam kepada orang lain, atau orang lain yang ajar nak kristiankan pengikut pas, ????

dulu orang pas kata, nak gadai putrajaya kerana agama, sekarang mereka nak gadai agama kerana nak ke putrajaya.. !!!
- Posted using BlogPress from my iPad

2 comments:

Anonymous said...

PAS tidak boleh memerintah Malaysia selagi semua Cina dan India tak masuk Islam. Kami Melayu akan tetap sokong UMNO walaupun UMNO dikatakan jahat.

arab said...

keoada admin rakyat news saya telah link kan ,,,mohon jasa baik admin juga link blog saya ..

thankss

Related Posts with Thumbnails