Saturday, June 11, 2011

AKU TUTUH HANG...HANG TUTUH AKU..!!! ITU LAH ANWAR DAN KARPAL SINGH.


Perkahwinan DAP / PAS dan PKR adalah satu perkara dusta yang dicipta oleh Pakatan Rakyat untuk menipu Malaysia. Setiap pemimpin dari setiap pihak komponen menyedari bahawa perkahwinan tunggal ini adalah perkahwinan selesa. Anwar akan melakukan trik monyet hanya untuk menjadi Perdana Menteri.

Dia meninggalkan ABIM ia melihat bahawa ABIM membantu dia untuk mencapai cita-citanya. Dia pergi ke UMNO dan menipu semua orang di sana dan ia hampir membuat ke kerusi PM. Lalu ada angin perubahan. Ketika dia berada di UMNO menyokong BN, dia tidak melihat salah dalam BN dan UMNO. Dia pergi keluar untuk meyakinkan masyarakat bahawa mereka dengan kerajaan yang bermaruah dan kita mempunyai pentadbiran mampu. Itu adalah kebenaran.

Dia mencabar DAP dan PAS. PAS dan DAP mengembangkan kebencian kepada Anwar Ibrahim. Bahkan pada isu yang Lompat Parti Anwar bermula, dikutuk oleh Karpal Singh.

Anwar berkata UMNO menggunakan taktik murah dan kotor untuk mengeksplotasi video seks. Saya meminta soalan pada jenis nilai moral dan jenis permainan politik Anwar berdiri dan atas dasar apa ketika beliau dituduh Dato Seri Najib Tun Razak dan Datin Rosmah membunuh Altantuya? Zulkifli nordin dan Ezam bercakap kebenaran bagaimana Anwar menghasilkan fitnah untuk membunuh kerjaya politik Dato Najib. Apakah itu politik bersih? 

seorang munafik seperti Anwar mengeluh ketika kaedah yang sama digunakan terhadap dia, dia menangis kecurangan tapi dia menggunakan taktik yang sama terhadap orang lain. Di mana letak Peraturan perilaku di sini? hang memang munafik lah Anwar Ibrahim 

terjemahan dari  people againts opposition.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails