Monday, March 21, 2011

DAP TIDAK TAHU MERHORMATI ORANG ISLAM,


DAP sebagai parti tidak pernah dapat dibenarkan untuk memerintah Malaysia kerana ini parti politik ini adalah prasangka terhadap Islam. Di Malaysia, kerajaan yang berkuasa telah membina gereja, kuil dan masjid dan pada masa yang sama, melindungi gereja ini, kuil dan masjid

DAP dari sudut lain,  stereotaip Islam dan telah mengembangkan sebuah prasangka ekstrim terhadap Islam. Kemajuan Malaysia dari tahun 1957 hingga sekarang adalah dikreditkan ke Islam moderat, dipraktikkan oleh majoriti Muslim di negara ini. pengasas kami, adalah Muslim setia dan mereka examplify standard yang tinggi Muslim moral. Itulah alasan utama mengapa Malaysia begitu berjaya dan telah berkembang dengan pesat bukan pada sumbangan DAP.

Selama 50 tahun terakhir sejarah Malaysia, DAP telah melakukan apa-apa absoluteley. Kredit hanya untuk DAP itu, mereka berjaya dalam menabur benih kebencian di antara pelampau Cina untuk membenci Islam. DAP, whos founding father Lee Kuan Yew, yang secara terbuka menyatakan bahawa Muslim gagal untuk mengintegrasikan kerana mereka menganut prinsip-prinsip Islam.

Video dilampirkan adalah penghargaan Presiden Barrack Hussein Obama untuk Islam dan sumbangan dikaitkan dengan Islam tentang kemajuan dan perkembangan masyarakat moden kita.

DAP berkhutbah slogan kebencian di antara bangsa dengan tidak mengakui Islam di negara ini. Bagaimana parti politik di Malaysia boleh dapat mentadbir negara ini jika mempunyai kebencian berakar mendalam untuk Islam. Malaysia dari semua lapisan masyarakat harus menolak secara terbuka DAP sebagai parti ini hanya akan merobek negara ini, selain daripada kerana mereka tidak menghormati adat dan agama orang Melayu.

Kita tidak boleh lari dari kenyataan bahawa belajar untuk menghormati satu sama lain dan kemampuan untuk membiarkan dan berdampingan satu sama lain adalah satu-satunya penyelesaian untuk setiap kekuatan yang berkuasa di Malaysia. BN adalah koalisi hanya yang mempunyai bahawa kemampuan dan semangat 1 Malaysia, terkandung apa yang diperlukan untuk negara ini untuk bergerak maju.

Harus ada awal baru bagi Malaysia dan awal iaitu: 1 Malaysia.

1Malaysia menekankan perpaduan nasional dan toleransi etnik. 2010 Nilai 1Malaysia sebagaimana disampaikan oleh Perdana Menteri kita adalah ketekunan, budaya unggul, penerimaan, kesetiaan, pendidikan, kerendahan hati, integriti, dan meritokrasi.

Sebagai perbandingan kita memiliki Malaysia Malaysia dijunjung tinggi oleh DAP yang sebenarnya di buat oleh Lee Kuan Yew untuk meminggirkan orang Melayu kerana ia berjaya lakukan di Singapura.

Ungkapan "Malaysia Malaysia" pada awalnya digunakan pada awal tahun 1960 sebagai moto rally Dewan Solidaritas Malaysia, suatu gabungan dari parti politik ditubuhkan untuk menentang Perkara 53 Perlembagaan Malaysia.

Ideologi DAP adalah untuk mencabar hak-hak Melayu dan bukan untuk memberikan pertimbangan khusus untuk Melayu yang merupakan penduduk asli Malaysia. Cina dan India yang dibawa oleh Inggeris tetapi keluar Melayu pertimbangan kerana menerima China berhijrah dan India dan memberi mereka kewarganegaraan penuh. Pengasas kami berjanji untuk menghormati hak-hak istimewa orang Melayu pada gilirannya untuk menjadi warga negara yang diberikan kepada non Melayu. Malaysia milik Pemerintah Melayu dan para penguasa adalah penjaga hak-hak Melayu di negara ini. Itulah alasan utama, mengapa Sultan Melayu dan Raja masih memainkan peranan dalam kerajaan kita sebagai ketua negara dan merupakan sebahagian daripada parlimen. Untuk pertanyaan itu adalah untuk menunjukkan hormat yang optimum bagi Penguasa Melayu serta tidak menghormati perlembagaan yang telah diluluskan oleh pengasas kami dan tidak menghormati dijanjikan dibuat oleh para pendahulu kita.

DAP tidak sesuai untuk memerintah negara  Malaysia kerana mereka tidak menunjukkan rasa hormat kepada orang Melayu, Penguasa Melayu serta orang Melayu secara keseluruhan dan Islam.

Lim Guan Eng adalah Ketua Menteri pertama untuk menerima peti mati dan untuk Cina yang merupakan SOOI nyata .... kutukan. dan DAP memang dikutuk dan koalisi Pakatan Rakyat kerana itu dikutuk juga dan sebagai akibat daripada itu, PR dengan sendirinya akan hancur. Itu adalah sebuah ramalan.

UNTUK DAP. Dengar Ucapan Presiden Barack Obama di atas. 

Untuk seluruh Malaysia ... 1Malaysia. Singkirkan Pakatan Rakyat pada PRU 13 ...



0 comments:

Related Posts with Thumbnails