Tuesday, March 29, 2011

Anwar Ibrahim VS Dato Eskay Abdullah.

Datuk Eskay Abdullah
Datuk SEA adalah fisioterapis terkenal yang bekerja dengan Dallas Cowboys dan Pasukan Sukan Olimpik USA. Beliau adalah "Muallaf". Ayahnya adalah seorang Punjabi dan ibu China. Dia masuk Islam. Dia menghabiskan sebahagian besar masa kecilnya dan kehidupan remaja berkeliaran di Siam Temple - Watt Siam.

Ia pergi ke AS untuk belajar Geologi tapi tidak mempunyai cukup dana untuk menyelesaikan semester 1. Untuk memenuhi keperluan hidup dia telah menawar diri secara sukarela untuk bekerja di gimnasium. Dia berada di sebuah universiti di Oklahoma State. Pasukan universiti senam tidak melakukan yang baik. Jadi Datuk SEA secara sukarela membantu. Para pelatih senam yang bingung di awal. Datuk SEA memberikan program latihan lengkap untuk pasukan dan memberikan perkhidmatan fisioterapi yang sangat baik. Dalam masa yang sangat singkat, pasukan universiti Senam dibuat ke atas Nasional AS Championship.maka dari situ lah sejaraha bagaimana Datuk Laut berakhir sebagai fisioterapis dengan Senam Pasukan Sukan Olimpik USA sebagai fisioterapis.

Dia begitu baik sebagai fisioterapi yang ia bahkan berjaya memulihkan isterinya yang terluka dalam sebuah kemalangan bas di mana isterinya yang memandu bas perkhemahan musim panas, jatuh ke dalam jurang dengan bas dia memandu. Dia patah punggungnya. Isterinya seharusnya menjadi OKU untuk selamanya. Datuk SEA dengan pakar Pijat khusus Thailand nya menetapkan untuk menghidupkan kembali isterinya dan dia mampu berjalan lagi. Semua ini berlaku di AS dan itu terjadi di sebuah Rumah Sakit AS. Semua ini memberikan publisiti yang baik untuk Datuk SEA. Doktor Amerika yang berada di institusi perubatan yang gagal untuk membantu Datuk isteri SEA kagum dengan kemampuan SEA Datuk. Jadi ia memutuskan untuk berhenti dari pekerjaannya dan usaha sama dengan Datuk SEA untuk membuka pusat fisioterapi. Datuk SEA membuatnya baik dari itu dan seterusnya.

Tan Sri Elyas Omar melihat Datuk SEA dan memujuk dia untuk menjadi fisioterapis untuk BAM. Selepas dia diperkenalkan kepada Tun Mahathir yang kemudian membolehkan dia untuk melatih kemampuan khusus di sebuah klinik di Langkawi.

Ketika Datuk Seri Anwar Ibrahim pergi berkuda di Langkawi, ia jatuh dari kudanya. Datuk SEA menjadi fisioterapis nya atau tukang urut. Itu pada tahun 1996 .. .

Ingat Datuk Seri Anwar Ibrahim mengeluh bahawa sakit pinggang selama nya waktu Sungai Buloh? Jadi, ia memerlukan perkhidmatan khas Datuk SEA untuk masalah punggungnya. Datuk SEA akan menghidupkan kembali Datuk Seri Anwar Ibrahim dari setiap sakit badan dan itulah alasan mengapa dia meminta perkhidmatan dari Datuk SEA .

Sekarang, yang masuk akal. Mereka bersama dalam SPA. Datul Seri Anwar Ibrahim diperlukan jasanya lagi. Datuk SEA datang dan menempah bilik di samping ruangan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Setelah Urut, mereka kembali ke bilik masing-masing. Datuk Seri Anwar Ibrahim meminta pakej tambahan yang terdiri dari China Doll ... Hari berikutnya lelaki kedua kiri Spa namun malang pelanggan (Datuk Seri Anwar Ibrahim), lupa nya Omega Watch ...
Sisanya adalah Datuk T video sex ........ Sekarang masuk akal, mengapa Anwar meminta Datuk SEA untuk mendapatkan khidmat urut. Dia fisioterapis nya atau tukang urut. Bukan hanya fisioterapi apapun. Seorang fisioterapis profesional dan terkenal dari reputasi standard antarabangsa....boleh menegangkan si anu.

Selepas ini anwar tidak boleh buat apa apa, kerana pakar urutnya datuk SEA telah mengkhianati dia...padan muka hangggg!!!!!!! kesian kat wan azizah..!!!!




0 comments:

Related Posts with Thumbnails