Sunday, March 6, 2011

Berani Sungguh Wanita Bernama Ummi Hafida..!!!!


(Video dari youtube blogger parpukari)


(video dari agendaily)



Pendedahan demi pendedahan telah berlaku, pembongkaran telah pun terbongkar, Siapa wanita ini ??? dia hanyalah rakyat biasa, wanita biasa yang punya hati dan perasaan, terhanyut jiwa ini.....terjatuh di hati nya, tidak salah rasanya, andai ku memuja, anggun di wajah mu, kerna hati ini dah tertawan,

Aku cukup kagum dengan keberanian wanita ini, berani berhadapan untuk mengatakan yang benar, pahit untuk di telan tapi kerana terpaksa ku telan jua,  

Dimanakah pemimpin UMNO ketika ini,  di manakah ketua ketua umno bahagian. di manakah ketua2 pemuda umno bahagian. dimanakah ketua2 puteri umno bahagian, di manakah ketua2 wanita umno bahagian ketika wanita ini mengerakkan seluruh tenaga dan jiwa raganya demi memperjuangkan atas nama kebenaran, 

aku terkejut bilamana aku membuat tour pergi jumpa kawan kawan dengan menunjukkan dua video ummi, mereka berkata, " buat apa lah dok pi cerita dan aibkan orang, dok diam diam je lah " itu lah jawapan kawan kawan aku di dalam umno, aku terus mengherdik,  kenapa, hangpa takut ka, sepatutnya ini lah peluang untuk kita mendedahkan siapa anwar al juburi, hangpa nie orang umno memang tak pandai lah untuk mengambil peluang, 

Bayangkan lah dari ahli umno biasa pun dah takut. ini kan pulak di pihak atasan yang duduk di atas kerusi majlis tertinggi, semuanya cakap pandai. hanya berani cakap antara sesama sendiri saja. buat apa yang nak berceramah di kedai kopi yang dengar pun dua tiga kerat saja dan tentu kalu kerat 18 pun akan tetap undi UMNO dan BN. kalau benar2 nak memperjuangkan UMNO demi Agama, Bangsa dan Negara jadi lah seperti wanita yg bernama UMMI ,

arab nak kata: I LOVE YOU UMMI..!!!!!

p/s : ambil lah iniasitif dengan menyebarkan video ini kepada rakyat, burn dalam bentuk cd, bagilah kepada setiap ketua2 umno cawangan, dan ketua2 umno cawangan buat lah satu majlis ceramah di dalam kelompok kecil dan mainkan lah video ini,

kami nie bloggers-bloggers dah bagi peluru, bagi senapang  pi lah tembak, tak kan itu pun kami nak kena ajar kot..!!!!,

1 comments:

Anonymous said...

betul bro...

aku mmg dari dulu anti dgn aljuburin nie..

tapi aku mmg x tau hak yg sebenarnya..

aku tau anwar kena tahan sebab rasuah tapi mmg tak tau detainya..

bila umi cerita baru aku tau hal yg sebenarnya..

mmg aku terkejut sgt.. rupanya benih kejatuhan anwar dari umi rupanya..

kalau aku yg ada masa zaman reformasi dulu pun x tau, apatah lagi org2 muda yg selepas kita dan org2 yg langsung x tau perkara sebenarnya..

mmg kita kena sarankan kat diorang supaya sebarkan supaya RAKYAT tahu hal sebenar dan x tertipu lagi...

LAWAN TETAP LAWAN....
LIWAT TETAP LIWAT....

AYUH KITA BERSATU..

-GERAKAN MELAYU BERSATU-

Related Posts with Thumbnails