Wednesday, March 30, 2011

Solat Hajat Yang Memakan Tuan.

Solat Hajat Dan Pidato Khas Menangkis Fitnah
Baru baru ini stadium Malawati di Shah Alam ramai yang hadir untuk melakukan Solat Hajat yang diimamkan oleh Hadi Awang. Selesai je Solat hajat untuk pertahankan si Penzina dan Peliwat, maka bermulalah Pidato Khas 'Menangkis Fitnah Jahat' yang dipengerusikan oleh Idris Ahmad. Masa ni Anwar, Lim Kit Siang, Dato Johari Abdul sudah ada.

aku percaya didalam solat hajat seluruh rakyat yang hadir pasti membaca "AL-FATIHAH" antara ayat2 nya...TUNJUKKAN LAH KAMI JALAN YANG LURUS, aku nak tanya siapa KAMI itu, aku nak tanya kepada rakyat marhein yang datang solat hajat itu..apakah maksud KAMI itu,

mengikut ayat2 itu KAMI adalah seluruh makhluk yang bernama manusia..termasuk lah orang melayu. orang cina. orang india. dan bangsa lain di dunia ini, harus dingatkan apabila KAMI di sebut setiap waktu didalam solat maka Allah akan memberi petunjuk itu.

masih ingat tak lagi pada tahun 1998, ketika Anwar Ibrahim di tangkap kerana salahlakunya, bukan kah ada juga di adakan solat hajat. dan AL Fatihah di baca di seluruh pelusuk negara, Apa terjadi selepas itu, Allah telah memberi pertunjuk, yang orang anugerah tuhan ini terpaksa terhumban didalam penjara, bukankan itu satu pertunjuk dari Allah, bilamana rakyat meminta " TUNJUKKAN LAH KAMI JALAN YANG LURUS" itu lah jalan yang lurus hingga masuk penjara. rakyat harus ingat itu,

'jangan main main dengan solat dan doa. silap silap makan tuan,'

masih ingat tak lagi ketika tok guru gila nik aziz. membuat solat hajat di turun bala kepada kerajaan UMNO dan BN. sudah tentu lagi sekali ayat AL- Fatihah di baca, TUNJUKKAN LAH KAMI JALAN YG LURUS. lagi sekali Allah tidak pernah lupa apabila umatNya meminta doa. lalu Allah memberi pertunjuk ke jalan yang lurus iaitu beberapa Ahli parlimen dan adun pakatan rakyat telah melompat party, dan kita dapat lihat beberapa perkara berlaku pada pakatan rakyat. jangan lupa pada ketika dan masa itu rakyat telah beramai ramai bersolat hajat, dan ini lah jalan dan pertunjuk Allah telah berikan.

"Jangan main main dengan solat dan doa..silap silap makan tuan."

sekarang apabila kes video sex terbongkar, dituduhnya ini semua fitnah. maka berduyun duyun lah rakyat bersolat hajat, lagi sekali Al fatihah di baca di dalam solat tersebut. TUNJUKKAN LAH KAMI JALAN YANG LURUS. jangan terkejut Allah akan memberi pertunjuk lagi sekali. pertunjuk dan jalan yang lurus apa selepas ini. kita tunggu dan lihat.

"jangan main main dengan solat hajat dan doa. tersilap baca...pertunjuk lain yang akan dapat"

arab percaya... Allah tidak kejam kepada umatNya, Allah itu Maha Mengetahui dan Maha pemurah, Allah akan membalas pahala kebaikan walaupun sebesar zarah, dan Allah akan menghukum segala kejahatan yang dilakukan.

arab minta rakyat marhein seluruh negara yang menyokong Anwar Ibrahim supaya membuat solat hajat tiap tiap malam, moga moga Allah memberi pertunjuk kepada seluruh penyokong pas dan pakatan rakyat dan tak lupa penyokong UMNO dan Barisan Nasional. itu lah yang arab nak maksudkan siapa KAMI di dalam surah ALfatihah.

MARI LAH BERAMAI RAMAI MEMBACA AL FATIHAH. SELEPAS MEMBACA BLOG ARAB INI.

AL FATIHAH.

1:1. Dengan nama Allah, Yang Pemurah, Yang Pengasih.

1:2. Segala puji bagi Allah, Pemelihara semua alam.

1:3. Yang Pemurah, Yang Pengasih.

1:4. Merajai Hari Agama (Pengadilan).

1:5. Engkau sahaja kami sembah, dan kepada Engkau sahaja kami memohon pertolongan.

1:6. TUNJUKKANLAH KAMI JALAN YANG LURUS,

1:7. Jalan orang-orang yang ke atas mereka Engkau merahmati, bukan orang-orang yang ke atas mereka dimurkai, dan bukan juga orang-orang yang sesat.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails