Tuesday, June 1, 2010

ANWAR: SATU PENDEDAHAN TAIK KUCING LA...

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa beliau mempunyai bukti keterangan mengenai dakwaannya terhadap pemimpin pakatan pembangkang yang lompat parti dibayar RM2 juta dan diberikan kontrak.KLIK SINI

Mari kita tengok Anwar nak buat silap mata lagi, “Saya ada keterangan yang cukup untuk sahkan orang ini (lompat parti) terima dari ejen. Kita akan bagi masa yang sesuai,” katanya ketika berucap pada Ceramah Perdana, malam semalam.

Beliau berkata, matlamat beliau untuk mendedahkan maklumat mengenai sogokan itu sedikit demi sedikit supaya ianya menjadi satu drama terhadap pendedahannya itu. 

Itu lah Anwar Ibrahim yang pakar membuat silap mata dan pendedahan demi pendedahan tapi tak ada apa pun. orang permatang pauh kata...dia gempaq ja kuat, fakta dia fakta taik kucing, semuanya auta saja.   

Bila kita tanya? dedah lah sekarang, dia akan jawab macam ini. Beliau bagaimanapun tidak akan mendedahkan lebih lanjut mengenai dakwaannya itu kerana menunggu masa yang sesuai. 

sekarang arab nak cabar Anwar, sebelum hang nak dedah itu. nak dedah ini, aku cabar hang MANA DIA 6 KOTAK HITAM ITU, kami rakyat malaysia dok tunggu ini, dari tahun 1998 hang dok pembohong nak dedah tapi sampai sekarang satu kotak hitam pun hang tak bukak.

blogger GAP pun dok citer pasai Anwar Pembohong lagi. KLIK SINI betoi lah orang kata...nak tahu waktu bila dia nak berbohong ialah sewaktu dia mula buka mulut, 


0 comments:

Related Posts with Thumbnails