Sunday, April 18, 2010

Penyokong Pas mencemarkan imej Masjid di P94.



Lihatlah sendiri keganasan penyokong-penyokong Pakatan Rakyat terutamanya dari parti Pas.

Mereka-mereka ini menjadikan Masjid sebagai markas dan juga kubu mereka sambil membaling batu-batu sebesar penumbuk orang dewasa kepada penyokong Barisan Nasional yang ada di luar kawasan masjid.

Pihak polis terpaksa merempuh masuk kedalam masjid bagi menghalang puak-puak ini dari terus melakukan keganasan.

Inilah ajaran yang diamalkan oleh penganut-penganut agama Pas. Masjid diperlakukan sesuka hati mereka tanpa langsung diperdulikan kesucian institusi agama tersebut.

Pengundi-pengundi di Hulu Selangor harus membuka mata dan sedar tentang perangai tak bertamaddun puak-puak Pakatan Rakyat ini.

Tolak mereka di Hulu Selangor sebelum mereka semua menjahanamkan negara dengan mentaliti primitif setaraf dengan masyarakat di zaman pra-sejarah mereka.

sumber dari:http://pusakaayahnda.blogspot.com/2010/04/penyokong-pas-mencemarkan-imej-masjid.html

komen aku,

aku nak mulakan ngan ayat Al-Quran, supaya mereka tahu apa yang mereka buat....

9:107. Dan orang-orang yang mengambil masjid dalam pertentangan, dan ketidakpercayaan, dan memecahkan orang-orang mukmin, dan tempat memerangkap orang-orang yang telah memerangi Allah dan rasul-Nya sebelumnya; mereka bersumpah, "Kami tidak menghendaki sesuatu melainkan kebaikan"; dan Allah mempersaksikan bahawa mereka adalah pendusta-pendusta.
(masjid diguna untuk perpecahan)

ini lah sikap puak puak yang memperjuangkan ISLAM....

depa dah lah baling batu kat penyokong BN....bila kita pulak membalas serangan mereka, di tambah pulak pihak FRU dan polis mengejar mereka....terjerit jerit mereka ngan laungan ALLAH MAHA BESAR,

Allah itu tidak kejam...ada kah ngan laungan Allah tu...Allah akan menolong ngan orang macam nie...!!! mereka membuat main main ngan nama Allah,

42:42. Jalan hanyalah terhadap orang-orang yang menzalimkan manusia, dan mereka angkuh di bumi dengan cara yang salah; bagi mereka, azab yang pedih.

49:9. Jika dua golongan orang-orang mukmin berperang, betulkanlah antara mereka; kemudian, jika satu daripada mereka angkuh terhadap yang lain, perangilah yang angkuh, sehingga mereka kembali kepada perintah Allah. Jika ia kembali maka betulkanlah antara mereka dengan adil, dan berlakuadillah. Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang adil.

61:7. Dan siapakah yang lebih zalim daripada orang yang mengada-adakan dusta terhadap Allah apabila dia diseru kepada Islam? Dan Allah tidak memberi petunjuk kepada kaum yang zalim.

9:74. Mereka bersumpah dengan Allah bahawa mereka tidak mengatakan, tetapi sesungguhnya mereka mengatakan kata ketidakpercayaan, dan mereka tidak percaya (kafir) setelah mereka Islam. Mereka bermaksudkan apa yang mereka tidak akan capai, dan mereka mendendami hanya setelah Allah mencukupkan mereka, dan rasul-Nya, daripada pemberian-Nya. Maka jika mereka bertaubat, ia adalah lebih baik bagi mereka; jika mereka berpaling, Allah akan mengazab mereka dengan azab yang pedih di dunia dan di akhirat; di bumi mereka tidak ada wali (pelindung), dan tidak juga ada penolong.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails