Monday, September 13, 2010

PAS: pemimpin bodoh penyokong pun bangang

Pemimpin Pas Mahfuz buat gila lagi, tak habis habis buat fitnah, apa saja yang berlaku si malaun ini akan cuba kaitkan UMNO lah di sebaliknya, dia peduli apa betul ke tidak, janji dia buat fitnah, bila penyokong2 pas dengar, maka akan terpahat lah di minda mereka, sana sini akan membuat cerita dengan selera sendiri bahawa UMNO lah yang jahat,

Penyokong penyokong pas pun sama bangang jugak, asal apa saja yang keluar dari mulut pemimpin mereka itu lah benar, tapi kalau apa saja yang UMNO cakap, terus tanya , " hang ada bukti, kalu ada bukti saman laaaa", begitu lah betapa rendah nya kedudukan mereka tak ubah macam anjing, di halau pun dia jelir lidahnya, di panggil mai pun dia jelir lidah jugak, mau baling je ngan batu, itu pun dia terjelir lidah jugak..

baca ini dari blog pisau net..untuk cerita selanjut nya..
PISAU.NET: Mahfuz Bean Bodoh Tak Boleh Di Ajar,Pemimpin Negara Bunuh Sosilawati!
Apabila tersebarnya berita kematian Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga lelaki yang dibunuh oleh 8 suspek, Mahfuz Bean benggap dari khawarij PAS tiba tiba cuba mengaitkan pembunuhan ini dengan pemimpin negara.

Walaupun dengan suasana menyambut Syawal,benggap dari khawarij PAS membuktikan hatinya tetap kotor walaupun sebulan berpuasa .

Kotornya hati bengap ini sudah tidak boleh diubat beliau berkata kemungkinan bahawa kes tersebut turut membabitkan pemimpin negara yang berprofil tinggi sebagaimana kes pembunuhan Altantuya.
Inilah dia asuhan yang cuba diterapkan oleh Mahfuz kepada semua bangsat bangsat dari khawarij PAS,apa saja diluar sana berlaku UMNO lah akan dipersalahkan. Setiap kali Mahfuz buka mulut pasti menyerlahkan kebodohan beliau.

Ibadat berpuasa untuk menyucikan hati bukan menambahkan lagi kekotoran hati,entah apa yang dibuat Mahfuz sepanjang ramadhan hanya tuhan saja yang tahu.
Pisau tidak terkejut jika beginilah pemimpin khawarij PAS,apatah lagi penyokong penyokong totok pasti lebih teruk tahap IQ mereka.

Cuba beri kenyataan yang berhemah sepertimana Salahuddin Ayob,sekurang kurangnya beliau menampilkan kualiti seorang pemimpin bukan seperti Mahfuz yang jelas meremehkan minda rakyat.

Mahfuz Bean banyak mendidik penyokong khawarij agar menjadi bebal dan bengap,apa yang disuap oleh pemimpin mereka pasti akan ditelan bulat bulat. Kalau bohong disuap,maka percayalah mereka,jika fitnah disuap,maka ditelan bulat bulat oleh mereka.

Khawarij PAS sudah pasti boleh berbangga kerana sekarang ini terlalu ramai produk produk ini menjadi penjilat tegar DAP,mudah diperkotak katikkan,lemah akal dan kemampuan untuk berfikir amat rendah.

komen arab:  nak bagi pesanan kepada penyokong PAS,


49:6. Wahai orang-orang yang percaya, jika orang FASIQ datang kepada kamu dengan satu berita, maka telitilah supaya kamu tidak menimpa satu kaum dalam kejahilan, dan kemudian menjadi menyesal daripada apa yang kamu buat.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails