Tuesday, October 17, 2017

TUN M MEMBAWA AGENDA DAP

penjawat awam yang tidak menyokong pakatan harapan. akan di buang kerja  kalau pakatan memerintah ... 

nampaknya TUN M sekarang tunduk pada penjuangan DAP.  

laungan mahu membuang kakitangan kerajaan adalah agenda DAP. terima kasih kepada TUN M kerana menjadi jurucakap kepada agenda DAP. 

Ya Allah ...Kau panjang kan laa umur Tun M sikit ja lagi... bagi lepas PRU14 dulu.  amin 

#kamigengnajibrazak  #kekalnajib

2 comments:

Anonymous said...

TUMBANGkan zahidKITOL - cakap TAK serupa bikin; asyik MENIPU dan begitu TAKUT pd. TONGGENG eng HOMO (yg. dia GALAK berPELUKAN)/DAPjuboq BABI; apahal?!!!!!!!!

Mcmamana Bangsa PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DAPjuboq BABI dan Persatuan JERMAN olang putih amat CILAKA ni boleh diBIAQkan mengHINA ISLAM/umatnya dan NEGARA ISLAM kita dan UNDANG2 PERLEMBAGAAN 3(1) - Islam adalah AGAMA NEGARA; dan di Perkara 11. Kebebasan beragama (5) Perkara ini tidaklah membenarkan apa-apa perbuatan yang berlawanan dengan mana-mana undang-undang am yang berhubungan dengan ketenteraman awam, kesihatan awam atau prinsip moral!

Ingat PULAU PINANG, tanah pusaka nenek moyang berzaman BUMIPUTERA kami ni, bapa si PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DAPjubaoq BABI/OLANG PUTIH CILAKA ni punyakah?!!!! Patutlah diSENYAPkan berita ni oleh KD* GAGAL tu supaya kita TAK tahu lansung psl. PESTA ARAK JERMAN amat SIAL ni yg. sekrg. DAH berLANSUNG kat PULAU PINANG! Aku harap PEMIMPIN2 Islam/Melayu KITOL PENGKHIANAT/PENAKUT serta KETURUNAN depa yg. juga amat DAJAL - ditimpa pelbagai BALA oleh TUHAN yg. MAHA ADIL!!!!!!

BANGSA Orang Asal/Indigenous Islam/Melayu kita dah TAK dak tpt. BERGANTUNG dan diLAYAN spt. PENGEMIS JALANAN di negara ISLAM; puasaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni; bukan hanya oleh puaka2 PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DAPjuboq BABI/madey PARIA KUTTY KERALA tapi juga oleh pemimpin2 PENGKHIANAT2 KITOL Islam/Melayu yg. amat TAMAK mcm. puak BABI!!!! Kenapa SPRM asyik TAK nak MENYIASAT lebih dr. 200 JUTA dlm akuan zahidKITOL tu - yg. amat mENCURIGAkan tu?!!!!!!

Lihat di - http://www.my-fokus.com/2017/10/octoberfest-pulau-pinang-ustaz-ahmad.html:

Octoberfest Pulau Pinang, Ustaz Ahmad Dusuki Abd Rani Seru Rakyat Tolak Pemimpin Langgar Hukum Allah

My Fokus Admin 10/17/2017

(Tok Labu)

Kes2 Madey PARIA kutty Kerala TAIK BABI hina BANGSA Orang Asal/Indigenous (BUMIPUTERA) Melayu BUGIS; kes BENDERA kita diHINA dan kes TENDANG BOLA yg. ada imej YAB PM terCINTA kita di DEMO HARAM DAPjuboq BABI yg. terBARU, serta kes GERTAKAN/PengHINAAN amat KEJI pd. ISLAM/umatnya termasuk mahu mengHAPUSkan JAKIM oleh si PENYAMAQ KAFIR HARBI BerSHIT DAPJUBOQ BABI - terus juga diBIAQkan si zahidKITOL/KDN GAGAL tu!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Tengoklah nasib amat MALANG rakyat MISKIN/SEDERHANA kita termasuk anggota2 POLIS/TENTERA/PERONDA Lebuhraya dsbnya yg. senang diKENALI dr. pakaian SERAGAM; dan MAJORITI mangsa disyaki dr. umat ISLAM/Melayu yg. senang diKENALI dr. pakaian/hiasan Islam di kenderaan - yg. asyik diBUNUH melalui MO Kemalangan2 jlnraya2 paling KEJAM oleh LORI2/KERETA2 amat BUAS, disyaki PEMBUNUH2 UPAHAN si PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DApjuboq BABI-ejen2 MOSSAD/CIA! Ya, aku juga SALAHkan KDN GAGAL tu!!!!!!!

Lihat di - http://www.utusan.com.my/berita/nahas-bencana/polis-jejak-pemandu-lori-langgar-anggota-polis-1.538693 :

Polis jejak pemandu lori langgar anggota polis

Seorang anggota Cawangan Khas (E1) Bukit Aman maut selepas terbabit dalam kemalangan di Jalan Cheras berhadapan Leisure Mall, Cheras, di sini, menghala ke Kajang, semalam.

Basir Abu Bakar

16 Oktober 2017; dan

di - http://www.utusan.com.my/berita/nahas-bencana/peronda-plus-maut-dirempuh-lori-1.538677

Peronda PLUS maut dirempuh lori

KEADAAN lori dan kereta peronda PLUS yang terbabit dalam kemalangan di Kilometer 231.6 Lebuh Raya Utara Selatan hari ini. - UTUSAN ONLINE

Haradian Sha

(Tok Labu)

ANTI-DAP/ANTI-PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK BANGKAI BABI amat CELAKA 100%

Related Posts with Thumbnails