Monday, November 21, 2016

EZAM MD NOOR MINTA KPN TANGKAP JHO LOW...????

KPN: Mana waran tangkap Jho Low?

1.Merujuk kenyataan saya 12 Nov lalu dan bbrp laporan media Singapura dan Antarabangsa yang membuat liputan perbicaraan kes 1MDB d Mahkamah Singapura.
2.Sudah lebih satu minggu berlalu mengapa pihak berwajib kerajaan Malaysia khususnya  Ketua Polis Negara masih membisu terhadap persoalan serius ini?
3.Pihak Polis boleh menangkap puluhan pemimpin dan aktivis Bersih tetapi seorang Jho Low tidak boleh dikesan sama sekali?bukan sahaja tiada tangkapan.waran tangkap pun tidak dikeluarkan!
4.saya desak KPN membuat penjelasan segera mengenai hal ini.Beliau punya tanggungjawab menjelaskan kerana kes 1MDB adalah dibawah siasatan PDRM.
5.Tolong jaga dan bela maruah negara.cukuplah kita ada seorang PM yang menjadi bahan lawak dan cemuhan seantero dunia. Kita tidak boleh biarkan institusi2 lain di negara ini ranap kredibiliti dan maruah hanya kerana ketakutan kepada seorang Jho Low.Atau ketakutan kepada seorang yang dibelakang Jho Low?

Mohamad Ezam Mohd Nor
Pengerusi Hisbah
21Nov 2016/21 Safar 1438H

komen aku :

Nak Tangkap Jlow atas kesalahan apa..?

Sebab tipu Aabar?

Lantak la.. itu bukan masalah 1MDB.

siapa yang sebenarnya membuat kan pemimpin kita menjadi bahan lawak dan cemohan seluruh dunia.. bukan kah pihak belah sana.

kalau tangan itu tidak boleh membantu. jangan lah jadi tangan yang menghancurkan

3 comments:

Anonymous said...

katak oh katak,
mengapa kau menyalak,
macam mana aku tak salak,
terlupa kat mana kotak aku letak...

Joeyhady hady ismail said...

hahahahaahhah

Anonymous said...

Wahai Ezam


Walau apa pun kata2 kau, aku tidak akan mempercayai lagi kerana "Pisang takkan berbuah 2 kali"@"Menjilat ludah Sendiri"

Kini aku faham sape kau wahai Ezam. Sungguh tak disangka

Related Posts with Thumbnails