Sunday, January 26, 2014

TAHNIAH MIC PERMATANG PAUH..@NajibRazak @MuhyiddinYassin @Khairykj @PKamalanathan @dzainalabidin @aidiroslan @Zahid_Hamidi @ahmadmaslan #BR1M3.0



















aku kena bagi kredit kepada usaha MIC Permatang Pauh membuka kaunter pusat khidmat khas untuk pendaftaran dan kemaskini BR1M yang akan berakhir pada 31.jan 2014. bertempat di bilik gerakan BN jalan tuna.

umno marah bila tengok ada adun pkr membuat pendaftaran dan kemaskini BR1M lalu terus meletakkan kesalahan kepada najib sebagai presiden umno. Najib bodoh lah, siapa lah nasihat najib BR1M terus ke akaun penerima, umno tak dapat kredit. 191 umno bahagian seluruh malaysia berapa bahagian yang terfikir nak buat seperti MIC Permatang Pauh ini.

sampai bila orang umno nak cari pasai sesama sendiri, menuding jari sana sini tapi tak sedar 3 jari lagi mencucuk mata sendiri. kesimpulannya senang sebab umno masih tidur. umno akan nampak agresif bila nak dekat pilihanraya. tak percaya hangpa tengok lah bila nak dekat pilihanraya orang umno, ketua bahagian, adun dan bakal calun lah yang akan kedepan. tak percaya kalau tolong simpan cerita ini.

aku sebagai ahli umno telah lama menyuarakan cadangan ini kepada kawan kawan supaya buat pusat khidmat BR1M di peringkat cawangan atau bahagian guna peluang yang ada ini tetapi cadangan ini di ambil sambil lewa. mungkin pada mereka ianya tak penting sebab piliharaya lambat lagi.


pengerusi MIC bahagian permatang pauh En M. Suresh bersama 20 sukarela membantu pagi tadi dari jam 8pagi hingga 1 tengahari. daftar baru BR1M 200 orang dan kemaskini BR1M 300 Orang . tahniahh MIC permatang pauh.

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Lengkok Tuna,Bandar Seberang Jaya,Malaysia

0 comments:

Related Posts with Thumbnails