Saturday, January 18, 2014

PHOTO KEBANGKITAN ORANG MELAYU PULAU PINANG













benar kata Perdana Menteri, kalau umno nak buat demo, bukan ratus bukan ribu tapi ratusan ribu akan turun. UMNO Pulau Pinang telah buktikan apabila pagi tadi hampir 3 ribu orang hadir dan berarak mengelilingi bandar sunway seberang jaya.

aku rasa kali ini umno pulau pinang berjaya memberi satu impak supaya kerajaan negeri dap pulau pinang jangan bermain api. ini satu titik atau klimaks bahawa rakyat pulau pinang sudah tidak tahan lagi.

jangan kita lupa kepala perang semasa menentang bersih 2 di bukit bintang ialah dato sri reezal merican. sekarang beliau pegang timbalan pengerusi umno negeri pulau pinang. syabas kepada beliau dan rakan rakan.




himpunan aman ini tercetus apabila ADUN PKR Machang Bubuk menghina perdana menteri orang melayu dan islam. emosi yang di tunjukkan oleh orang melayu di terjemahkan dengan himpunan seperti tadi. alhamdulilah orang umno masih beradap tidak menganggu orang ramai dan tidak berlaku kekecohan,

cuba bayangkan kalau 3 ribu orang ini merusuh.

teringat aku pada filem P.Ramlee. ini kepala bapak hang, ini kepala bapak dia, kalau berani pijak lahh... !!! yang kena belasah ialah orang yang bagi idea tu lah. serupa lah juga dengan adun pkr ini, bila membuat provokasi replika perdana menteri dan sumbat kangkung dalam mulut patung najib itu. nasib baik lah dia tak kena belasah.

- Posted using BlogPress from my iPad

0 comments:

Related Posts with Thumbnails