Friday, August 30, 2013

LIVE UPDATE; ANAK MERDEKA PERMATANG PAUH MENYELAR KEPUTUSAN KETUA MENTERI DAP PPINANG. #TandaPutera #merdeka56

Tadi seramai 100 anak merdeka permatang pauh dengan berpakaian putih seluar hitam dan bersongkok melalui wakilnya Sdr Azlan Azmi menyelar sikap ketua menteri pulau pinang kebudak budakan dalam isu ini, suka sangat membuat publisiti murahan, bila mengatakan rasis sebenarnya filem ini adalah cerita sejarah dua pemimpin kebangsaan mengharungi saat getir bagaimana mahu menyatupadukan kaum selepas peristiwa berdarah 13 Mei 1969
Difahamkan mereka telah membeli tiket untuk menonton filem sejarah pada hari rabu sebanyak 100 tiket, dan tayangannya jam 4.45 petang dan kecewa dengan pembatalan ini.

Selepas mendapat desakan dari beberapa pihak akhirnya pihak panggung akan mula tayangan filem tanda putera pada malam ini dan seterusnya.

Di luar perkarangan pulak sdr azlan azmi dan rakan menyerahkan bendera malaysia sebanyak 1000 bendera di luar bangunan sunway carnivall seberang jaya.

Semangat kemerdekaan

Komen aku,, ketua menteri pulau pinang tak ada kerja lain,,nak cari publisiti murahan. Belum pernah dalam sejarah apabila filem dah masuk panggung ketua menteri meroyan dan teramat lah perasan mahu menghalang pulak.. !!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails