Sunday, April 14, 2013

NIK AZIZ OH NIK AZIZ NAK MENONGKAT LANGIT..!!!!

Melihat photo ini macamana dia nak memimpin negara sedangkan dia pun kena dukong,

Dah macam tanggung biawak hidup saja. Nak pegang jawatan sampai tongkat langit pun dah tak sesuai kerana tak boleh nak menongkat harap orang menjadi tongkat nya untuk berdiri.

Pemimpin yang baik adalah memimpin rakyat bukannya di dukong atau di tanggung. Amatlah memalukan kalau ada seorang pemimpin macam ini.

Sekarang K.O BN ka atau K.0 PAS. Ingat jangan bagi undi pada pas, kalau tak mahu bersubahat dengan pemimpin zina,

KAMI TOLAK CALON SPENDER.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Anonymous said...

dalam islam ada orang dipanjangkan umur untuk menyumbang pembangunan agama dan memperoleh banyak pahala amal ibadat. Akidahnya sentiasa mengajak perpaduan ummah dan berkasih sayang..

wally ajis ni korang pikir sendirilah...macamana dia nak buat keputusan yg.bijak dalam semua menyuarat2 kerajaan negeri jika dalam keadaan uzur physical and mentally?

gen2felda

Anonymous said...

camna nak memimpin. dah jadi baby tua

Anonymous said...

Sedangkan Rasulullah saw. pun telah meminta Saidina Abu Bakar ra. memimpin solat ketika baginda gering... tapi orang ini masih tak mahu melepaskan tanggungjawab yang dia sendiri dah kelihatan tidak mampu pikul...

(Gaji dan segala kemudahan dan keistimewaan, beb..!) syyy...

Anonymous said...

Nik Ajis kena bertobat. Bkn semua org berilmu betul pembawaannya. Contoh terbaik Ustadz Ashaari. Nik Ajis tuduh mcm2 pd ahli UMNO. Dia banyak dosa pd ahli2 UMNO. Dosa pd tuhan boleh minta ampun, tp dosa pd sesama manusia tak mudah. Segala keburukan Allah dok tunjuk satu persatu pd PAS. PAS tlh rendahkan martabat Islam kerana tamakkan kuasa dan pentingkan duniawi.




Anonymous said...


Allahuakbar,
Wahai orang melayu bangsaku yang mendukung PAS marilah kita bersatu hati bergabung di bawah UMNO. Ketahuilah UMNO itu persatuan atau Pati untuk menyatukan atau wakil menjaga kelangsungan hak orang melayu. Islam yang kita junjung telah diperjuangkan oleh pejuang UMNO yang termaktub di dalam perlembagaan negara bahawa Malaysia telah diiktiraf sebuah negara islam.(apa lagi yang diperjuang negara islam oleh PAS sedangkan malaysia telah diiktiraf negara islam oleh OIC dan dunia) Islam yang diperjuangkan PAS itu cuma politik untuk meraih kuasa dikalangan mereka sahaja. Untuk kepentingan diri dan kekayaan juga kuasa duniawi individu tersebut. Kembalilah kita bersatu di bawah UMNO untuk menjaga kepentingan hak dan kelangsungan bangsa melayu.Seperti juga MCA untuk cina dan MIC untuk orang india. Jangan lah kita diperbodohkan oleh sesetengan orang yang memakai kupiah,sarban dan berjubah melacur imej sunah untuk kepentingan diri sendiri dan kumpulan mereka saja dan bukannya untuk islam yang sebenarnya.
Takbir...........semoga Allah menjatuhkan orang yang memperolokkan agama Islam dlm PRU 13 ini. Amin

Related Posts with Thumbnails