Wednesday, July 13, 2011

PELAKON HARAM JADAH...!!!!!

pelakon utama yang cukup menjijikan, pakai je kopiah putih, tapi perangai macam sial, adalah lah lebih baik hang pi sembahyang kat tokong ...orang hindu pun tak buat perangai mcam hang nie. ini lah sifat2 orang jahilliah,

tahu tak kenapa arab marah sangat..marah kerana lakonan dia ini yang buat buat mampus, bab kata dalam filem kl gangster. " ABG BESAR SUDAH KELUAR, WA INGAT LU SUDAH MAMPUS" telah menghura harakan fikiran rakyat, rakyat marah pada kekejaman polis, jadi kami bloggers2 yang bertanggungjawab nak sampaikan berita yang benar melainkan benar kepada rakyat, bukak mata sikit, untuk cerita  klik sini 

1 comments:

KL BOYZ said...

pakatan haram jadah ni memang banyak pelakon bodoh dan badut...!!!

Harap dapat dilink blog hamba disini..Terima Kasih..

http://klboyzwangsa.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails