Wednesday, April 13, 2011

RISALAH PEMBOHONGAN YANG MAHA JAHAT,,,,,,,,!!!!!!!

AMK Pakatan Haram di Permatang pauh telah mencetak risalah politik "FITNAH" dan diedar secara percuma di medan selera jalan tengiri seberang jaya,

Ini adalah usaha terdesak Pakatan Haram dalam usaha membohongi rakyat permatang pauh dan seluruh pulau pinang

manifesto 2008 yang dahulu nya pun masih gagal dilaksanaka dan sekarang berteriak sana sini dengan agenda pembohongan baru iaitu Buku Jing Gay sebagai modal baru mereka.

mereka lagi sekali menggunakan tokoh ulamak dunia iaitu Syeikh Yusuf Al -Qaradawi untuk pertahankan apa yang pelakon lucah itu buat. antara kenyataan beliau. 

"Saya menasihatkan rakyat Malaysia supaya janganlah mudah menceroboh maruah orang islam. lebih lebih lagi terhadap orang yang terkenal, baik, dihormati, berakhlak mulia, luhur, golongan pendakwah, dan berbudi pekerti tinggi seperti Anwar"

sungguh menyakinkan betul tak???, tapi betul kah ini datang dari kenyataan tok Syeikh yusuf ini.  bagi arab itu semuanya auta dan propaganda dari desperado AMK pulau pinang.





Komen Arab : ketua pemuda UMNO negeri yang baru, saudara Ir Shaik Hussein Mydin harus melihat risalah ini dan membuat semakan, pemuda UMNO harus bertindak segera...



0 comments:

Related Posts with Thumbnails