Saturday, April 9, 2011

APA TERJADI BILA SURUHANJAYA DIRAJA DI TUBUHKAN.

Wanita Cina tersebut bakal membuat pendedahan siapakah identiti lelaki yang "bersamanya" dalam klip video lucah tersebut. Identiti lelaki tersebut telahpun di maklumkan kepada pihak polis dan tangkapan akan dibuat di dalam masa terdekat.

Wanita tersebut juga telah memohon perlindungan daripada pendakwaan kerana melakukan pekerjaan sebagai pekerja seks dan menyalahgunakan permit lawatan ke negara ini.KLIK SINI

Umno dan BN begitu komited untuk menjelaskan kepada rakyat bahawa ini bukan lah satu konspirasi tapi ini adalah satu fitnah memburukkan kerajaan, rakyat di luar sana harus sedar apa yang pelakon video porno itu sedang laku kan.

jika ini yang dikatakan si pelakon lucah itu adalah FITNAH. mana mungkin kerajaan pimpinan UMNO dan BN mahukan suruhanjaya diraja untuk menyiasat siapa sebenarnya pelakon lucah itu. tapi menghairankan arab ialah pihak pembangkang pulak menolak suruhanjaya diraja.

TAHUKAH BILA SURUHANJAYA DIRAJA DITUBUHKAN APA AKAN TERJADI.!!!!!!

kes ini akan melibatkan banyak saksi saksi penting, 
1. Jika ini berlaku di Thailand. sudah tentunya pihak hotel di sana akan di panggil, jika ada cctv di hotel tersebut akan di dedahkan.
2. Pihak imigresen akan menjadi saksi penting jugak. kerana sudah tentu PASPORT ANTARABANGSA Anwar Ibrahim ada cop keluar masuk malaysia ke thailand.
3. pelacur china itu juga akan menjadi saksi paling penting, 
4. orang ketiga yang berada di dalam video lucah itu akan di panggil juga. di percayai orang itu adalah Dato Eskay, 
Empat faktor ini sudah cukup menyakinkan dan akan mendedahkan siapa si PELAKON PETER NORTH MALAYSIA. 
arab mendesak agar di percepatkan siasatan ini, demi membersihkan maruah UMNO dan BN.
Komen Arab : adakah rakyat bersedia menerima KEBENARAN ini,  peter north malaysia akan menghuru harakan  rakyat apabila orang didalam video itu ada lah . ANWAR IBRAHIM.



0 comments:

Related Posts with Thumbnails