Wednesday, October 21, 2020

DAP DAH BERSUARA



Ramkarpal membangkitkan bagaimana Mahathir meletakkan jawatan pada awal tahun ini tanpa berbincang dengan pimpinan PH serta janjinya agar Anwar menggantikannya. 

"Dia letak jawatan sebagai perdana menteri. Dia kata ini kerana dia dikatakan tidak lagi ada majoriti pada masa itu...Dia tidak peduli untuk berunding dengan kerajaannya atau Kabinetnya. 

Dia buat mengikut caranya sendiri. "Kini dia nak jadi perdana menteri sekali lagi. Sebagai warga Malaysia saya bertanya pada diri sendiri, adakah tiada orang lain? 

"Adakah kita akan lantik orang sama yang berjanji kepada negara yang dia akan serahkan baton kepada Anwar tetapi hari ini memberitahu kita dia tidak sesuai untuk negara?  BACA SELANJUTNYA DI SINI

komen 
sebenarnya pengikut tun M tiada arah lagi nak tuju. untuk terus berkuasa pundek pundek dalam pejuang ini mengharapakan tun m untuk jadi PM. supaya puak puak ini boleh menyamun lagi bagi pihak berkenaan, geng pejuang ini mana reti berpolitik. semua bergantung harap kepada susuk tubuh yang dah tua bila bila masa saja nak mampus. kuasa politik geng ini hanya tunggu malaikat maut cabut nyawa presiden depa ja. ...mungkin esok lusa bulan depan tahun depan atau lagi 3 tahun ,

0 comments:

Related Posts with Thumbnails